08.03.2012. / 07:00
Veliki marketinški seminar 2012 godine
Na seminaru će predavati 4 stručnjaka iz područja marketinga i prodaje, odnosa s javnosti, poslovnog komuniciranja i vođenja prodajnih razgovora
5.travnja 2012. godine u Zagrebu će se održati veliki marketinški seminar. Glavna tema seminara biti će kako pripremiti ponudu koju nitko neće moći odbiti.
Radi se o velikom marketinškom događaju koji će donijeti nova i svježa znanja poduzetnicima.
Na seminaru će predavati 4 stručnjaka iz područja marketinga i prodaje, odnosa s javnosti, poslovnog komuniciranja i vođenja prodajnih razgovora.
Nabrojiti ćemo ugledne predavače:
-
mr.sc. Aleš Lisac direktor je poduzeća Lisac&Lisac. Aleš je autor, predavač, marketinški savjetnik. Utjecao na više od 35.000 poduzetnika i drugih osoba koje zanima uspjeh u poslu i životu općenito.
-
Krešimir Macan je ugledni hrvatski PR stručnjak i predavač specijaliziran za krizno komuniciranje, strateško komuniciranje u politici i nove društvene medije.
-
Rikard Lumezi je sudionik i predavač na brojnim seminarima i usavršavanjima s područja marketinga i menadžmenta. U svojih 15 godina iskustva na području direktnog i interaktivnog marketinga, savjetovao je i realizirao brojne kampanje za hrvatske i međunarodne korporacije u Hrvatskoj.
-
Emil Pavić voditelj je poduzeća »Lisac&Lisac« u RH. Stručnjak je na području pripreme, vođenja prodajnih razgovora I zaključivanja prodaje.
Na seminaru će sudionici dobiti ideju kako pripremiti ponudu koja prodaje, kako pametno komunicirati s medijima, kako doći do kvalitetne baze podataka i kako sa sastanka otići s zaključenom prodajom.
Primjeri iz prakse biti će okosnica predavanja te će sudionici dobiti odgovore na pitanja :
- Koje su ključne riječi koje morate uključiti u ponudu ? - Koji je primjeran medij za ponudu ?
- Kakav utjecaj ima cijena i u kojim slučajevima je cijena nevažna ? - Kako oblikovati uvjete prodaje koje je nemoguće odbiti ?
Iskustva iz prošlosti govore kako će seminar pozitivno utjecati na poduzetnike te stvoriti pozitivno i optimistično raspoloženje. Svaki poduzetnik koji želi uspjeti i zaraditi više trebao bi biti tamo. Savjeti i ideje koje će biti predstavljene na seminaru biti će neprocjenjive za sve koji se susreću s velikim teškoćama u poslovanju i trenutnom situacijom na tržištu.
Kao dodatan bonus Lisac&Lisac će besplatno ocijeniti marketinški dokument svakom sudioniku seminara te će dati svoje prijedloge za poboljšanje. To je još jedan dodatan razlog zbog čega se isplati doći na seminar.
Za više informacija pogledajte www.zaraditevise.com nazovite 0800 1008 ili pošaljite elektronsku poštu na info@lisac-lisac.hr.
Vezane vijesti
Oak Investment Management Group jedini zainteresiran za "Vjesnik"
Britanski investicijski fond "Oak Investment Management Group" Nikole de Frankopana jedini je dao ponudu za kupnju dnevnog lista "Vjesnik", a o… Više
- Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik
- Iran prekinuo prodaju nafte Francuskoj i Britaniji
- Ankica Mamić brine se o Čačićevom medijskom imidžu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu