16.03.2012. / 15:08

Autor: Nacional.hr

IBM predstavio softver za one koji rade na društvenim mrežama

Thomas Bryner prezentirao je kako se Social Business prilagođava lancu stvaranja vrijednosti, kako omogućuje poslovnu vrijednost, kontakte i razgovore s klijentima za koje nikada niste mislili da ćete moći uspostaviti i samim time ostvarujete nove prilike

Thomas BrynerThomas BrynerTvrtka IBM predstavila je novi softver za društveno poslovanje namijenjene korisnicima koji sve više vremena provode na društvenim mrežama. Organizacije sada mogu primjenjivati analitiku u svojim inicijativama koje provode na društvenim mrežama te u svakom trenutku stjecati djelotvorne i nove uvide što će im omogućiti da reagiraju na njih u stvarnom vremenu.

IBM je predstavio i niz novih cloud usluga kao i novu platformu za društveno umrežavanje, IBM Connections. Navedeni softver sastoji se od sofisticiranih analitičkih algoritama i prati promet podataka u stvarnom vremenu dok usluga IBM Smart Cloud omogućuje brzo stvaranje mreža za skupni rad, kako unutar tako i izvan organizacije.

Rastuća popularnost društvenog umrežavanja sve više utječe na današnje poslovanje već samim time što današnji zaposlenici očekuju da i na radnom mjestu imaju pristup društvenim aplikacijama. Prema istraživanju tvrtke Forrester Research vrijednost tržišta društvenih poslovnih aplikacija rasti će očekivanom stopom od 61 posto do 2016. godine i doseći brojku od 6,4 milijardi američkih dolara, sa sadašnje vrijednosti tržišta od 600 milijuna dolara. Istodobno, tvrtke su zbog širenja društvenih mreža, suočene i s preobrazbom praktično svakog poslovnog procesa, međutim do sada nisu imali prikladne alate kojima bi mogle izvući korisne i smislene uvide iz goleme plime informacija kojoj su izložene.

Na IBM-ovom poslovnom događanju na kojem su predstavljena softverska rješenja temeljena na obilježjima poslovanja društvenih medija, savjetnik za Socal Business i Collaboration iz IBM-a Švicarska, Thomas Bryner zaključio je kako je „društvena era" ovdje gdje će i ostati još dugo vremena. U svojem predavanju Thomas Bryner prezentirao je kako se Social Business prilagođava lancu stvaranja vrijednosti, kako omogućuje poslovnu vrijednost, kontakte i razgovore s klijentima za koje nikada niste mislili da ćete moći uspostaviti i samim time ostvarujete nove prilike.

Vezane vijesti

Do konkurentnosti na tržištu preko socijalnih mreža

Do konkurentnosti na tržištu preko socijalnih mreža

Profil na društvenim mrežama za njemačka poduzeća sve više postaje nešto po sebi razumljivo. Do toga rezultata je došao poduzetnički savez Bitkom… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika