03.04.2012. / 16:19

Autor: Hina

Dodijeljene nagrade "Zlatni indeks 2011."

Nagrade "Zlatni indeks 2011.", koje studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima što su u prethodnoj akademskoj godini najviše ulagala u njihov profesionalni razvoj i obrazovanje, dodijeljene su danas na prigodnoj svečanosti u Hypo centru, a dobitnici Grand prixa su INA, EURO-UNIT, Henkel i Coca-Cola.

Svi dobitnici Zlatnog indeksaSvi dobitnici Zlatnog indeksaNagrade "Zlatni indeks 2011.", koje studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima što su u prethodnoj akademskoj godini najviše ulagala u njihov profesionalni razvoj i obrazovanje, dodijeljene su danas na prigodnoj svečanosti u Hypo centru, a dobitnici Grand prixa su INA, EURO-UNIT, Henkel i Coca-Cola.

Grand prix dodjeljuje se poduzećima koja su nagrade osvojila u više kategorija, a ove je godine najveći broj nagrada, ukupno pet, u kategoriji velikih javnih poduzeća osvojila INA. U kategoriji malih i srednjih poduzeća EURO-UNIT i Henkel osvojili su po dvije nagrade, a u kategoriji velikih privatnih poduzeća dvije nagrade osvojila je Coca-Cola.

Ukupno je uručeno 18 Zlatnih indeksa, po tri u šest glavnih kategorija, te osim Grand Prixa i posebna nagrada žirija, koju su ove godine osvojili Adacta, Hrvatske željeznice (HŽ) i Pliva.

Najviše su u studentske projekte i udruge ulagali Euro-unit, Hrvatska poštanska banka te Zagrebačka pivovara, a u studentskim projektima najviše su sudjelovali Algebra, INA i Holcim. U organizaciji projekata na kojima sudjeluju studenti najviše su se istaknuli Henkel, INA i Styria. U kategoriji Stipendije nagrađeni su Euro-unit, INA i Medical Intertrade, dok su u kategoriji Prakse dobitnici Henkel, INA i Coca Cola HBC Hrvatska, a "Zlatni indeks" u kategoriji Najbolji imidž osvojile su tvrtke 24 sata, INA i Coca Cola HBC Hrvatska.

Prorektorica za istraživanje i tehnologiju Sveučilišta u Zagrebu Melita Kovačević istaknula je kako je današnja dodjela nagrada pokazatelj da je dio studenata dobro pripremljen te da će znati što i kako učiniti i promijeniti u gospodarskom sustavu koji nije usklađen s visokoobrazovnim sustavom.

Predsjednik Hrvatske gospodarske komore Zagreb Zlatan Frelih rekao je da projekt potiče pokretanje konkurentnosti gospodarstva što je Hrvatskoj potrebno prilikom ulaska u Europsku uniju.

"Omogućavajući studentima da se aktivno uključe u život gospodarstva zapravo omogućuje da do izražaja dođu njihove kompetencije u trenutku kada postanu akademski građani i kada se zaposle u takvom poduzeću", istaknuo je.

Nagradu "Zlatni indeks" studenti Sveučilišta u Zagrebu dodjeljuju poduzećima koja su u protekloj akademskoj godini najviše aktivno sudjelovala u akademskom životu i povećala kvalitetu studiranja kroz dodjelu stipendija, ulaganja u studentske udruge i projekte, organiziranje projekata na kojima sudjeluju studenti, praksi te sudjelovanja na projektima.

Projekt "Zlatni indeks" na razini Sveučilišta provodi studentska udruga eSTUDENT u suradnji sa Studentskim zborom i šest studentskih udruga (ELSA, Financijski klub, IAESTE, IAAS, SSHLZ i EMSA).

Na natječaj se ove godine prijavilo 28 poduzeća, a o pobjednicima je odlučilo Povjerenstvo sastavljeno od studentskih udruga Zagrebačkog sveučilišta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika