19.04.2012. / 19:30

Autor: Hina

'Nužno je fiksnom vezom povezati Hrvatsku i Dubrovnik'

Hrvatsko društvo za ceste "Via Vita" i Društvo za ceste iz Dubrovnika danas su u tome gradu organizirali okrugli stol o povezanosti Dubrovačko-neretvanske županije s cestovnom mrežom Republike Hrvatske i zemljama Europske unije.

Dubrovnik još uvijek čeka autocestuDubrovnik još uvijek čeka autocestuHrvatsko društvo za ceste "Via Vita" i Društvo za ceste iz Dubrovnika danas su u tome gradu organizirali okrugli stol o povezanosti Dubrovačko-neretvanske županije s cestovnom mrežom Republike Hrvatske i zemljama Europske unije.

Govoreći o strategiji održivog razvitka cesta u Hrvatskoj, predsjednik Hrvatskoga društva za ceste "Via Vita" Željko Vivoda rekao je kako ulaganje u cestovnu infrastrukturu ima dugoročni značaj te da Hrvatskoj nedostaje još 350 kilometara autocesta, čime bi se u cijelosti zaokružio prometni sustav, a da bi to sve završila, Hrvatska mora pronaći još pet milijarda eura.

Zvonimir Nagy upozorio je na probleme koji će nastati na dubrovačkom području primjenom tzv. schengenskog režima. Dogodit će se, rekao je, da će Hrvatska imati dvije vrste građana - jedne koji će bez osobnih dokumenata putovati po Europi i one koji će, da bi došli u Hrvatsku, dva puta trebati prelaziti državnu granicu, što je slučaj s Dubrovčanima.

Sudionici okruglog stola rekli su kako je jedan od načina da se to izbjegne pelješki most ili povezivanje trajektom Ploče - Trpanj.

Dominik Brigović iz Hrvatskoga društva za ceste iz Dubrovnika istaknuo je kako je nužno "fiksnom vezom povezati Hrvatsku", to jest da je najbolje izgraditi pelješki most i njime se povezati.

Vezane vijesti

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Opet palo staklo sa zagrebačkog Hoto tornja, ozlijeđen zaštitar

Sa zgrade Hoto tornja (zgrada T-coma) u Savskoj ulici u Zagrebu pao je komad staklene stijene pri čemu je ozlijeđen zaštitar, doznaje se u… Više

Komentari

registracija
19/4/11

aircanada, 19.04.12. 20:59

Most zagovaraju mafijaši koji imaju korist od toga, potpuno je nerealan u nekom normalnom roku. Cesta iznad neuma bez skretanja je idealno i najjeftinije rješenje. Pišem iz dubrovnika....


registracija
19/7/11

bubba, 19.04.12. 21:42

me samo mafijaši nego i primitivci, oni bi izbetonirali i cijeli dubrovnik, to su ljudi bez ikakvog kulturnog i civilizacijskog osjećaja, kao da su odrasli u africi, i jedino što dubrovnik može spasiti od propasti jest da se što više oduzmu ovlasti lokalnim bušmanima, taj grad je dragulj europe i katastrofa je da je prepušten lokalnim seoskim mafijama.

bih je dala pametno i praktično rješenje, i valjda će ova vlada pokazati bljesak lucidnosti i ne samo deklarativno ga podržati nego i krenuti u hitnu realizaciju, to bi se dalo brzo napraviti i kad bi građani vidjeli kako to funkcionira mogli bi dati sud, a za stratiti nekilio milijardi kuna, od ćega bi većina otišlo mafijašima, za to uvijek ima vremena.


registracija
23/12/11

jebokomunjare, 19.04.12. 22:35

bolje je graditi nego Rusiti mostove,,,,


registracija
14/11/07

laufer, 19.04.12. 22:49

"...Hrvatska mora PRONAĆI još pet milijarda eura."

Vrlo zgodno.
Samo nisu otkrili nalazište gdje se ti euri mogu pronaći.


registracija
5/1/07

james, 20.04.12. 00:07

U Sloveniji ima dosta cesta uz koje piše 'Ova cesta je sagrađena novcem građana Europske unije'.
Zašto i kod nas nema takvih cesta?


registracija
9/3/10

nostradurus, 20.04.12. 13:45

@james, zaboravljate da je Slovenija dio EU. Time je sama sebi gradila cestu.


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika