08.05.2012. / 13:24

Autor: Nacional.hr

Materina priča: Svi zajedno za hrvatsko naj

Zahvaljujući svom bogatom folkloru Hrvatska ima čak 12 nematerijalnih dobara na UNESCO-vom popisu čime je na prvom mjestu u Europi, a čak na trećem u svijetu.

Foto: Goran Stanzl/PIXSELL Foto: Goran Stanzl/PIXSELL U sklopu međunarodnog sajma turizma CroTour, 10.5.2012. u 19.00 sati u Kongresnoj dvorani Zagrebačkog velesajma, organizatori projekta MATERINA PRIČA: "SVI zaJEDNO - HRVATSKO NAJ" predstavit će svih 12 nematerijalnih dobara s UNESCO-vog popisa na jednom mjestu: Čipkarstvo u Hrvatskoj, Dvoglasje tijesnih intervala Istre i Hrvatskog primorja, Festa sv. Vlaha, Godišni proljetni ophod kraljice ili Ljelje iz Gorjana, Godišnji pokladni ophod zvončari s područja Kastva, Procesija za križen na otoku Hvaru, Umijeće izrade drvenih tradicijskih dječjih igračaka s područja Hrvatskog Zagorja, Sinjska alka, Medičarski obrt na području sjeverne Hrvatske, Bećarac, Nijemo kolo, Glazbeni izričaj ojkanje.

U programu će sudjelovati preko 250 sudionika koji će prikazati hrvatsku baštinu s UNESCO-ve liste, ali će se predstaviti i neke tradicijske manifestacije: Rabska fjera, Vinkovačke jeseni, Saljske užance, Festival čipke, Kaj su jeli naši stari itd.

Kroz modnu reviju etno dizajnerice Mine Petre predstavit će se kolekcije inspirirane hrvatskim folklorom i nematerijalnom baštinom, a reviju će nositi najljepše djevojke koje su osvajale titule na jednom od izbora ljepote: Miss Hrvatske, Miss Universe, Miss turizma, Kraljice Hrvatske.

U glazbenom programu sudjeluju Ana Rucner, koja će odsvirati Sonatu i Odu radosti iz nagrađivanih promidžbenih turističkih spotova, Putokazi, Zbor Lipe iz Siska, Singrlice, Ethnotine.

U Hrvatskoj ima preko 1.000 kulturno-turističkih manifestacija, čiji je značaj svake godine sve veći i koje predstavljaju važan dio kulturnog turizma, za kojeg se može reći da predstavlja turizam 21. stoljeća. Nažalost većina Hrvata, ali i turista, nema mogućnost posjetiti i doživjeti većinu manifestacija. Projekt "SVI zaJEDNO - HRVATSKO NAJ" osmišljen je s ciljem promidžbe kulturnog turizma u Hrvatskoj, promocije hrvatske kulture, tradicije i stvaralaštva, kojim doprinosimo očuvanju i promicanju tradicijskih vrijednosti, kulture i ljepote naše domovine u zemlji i inozemstvu.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika