03.06.2012. / 17:46

Autor: Nacional.hr

'Za Crkvu su svi ljudi jednaki, ali homoseksualizam je moralno loš'

"Oni koji ne mogu imati djecu trebali bi se pomiriti s tim. Kao što ne može svatko biti pjevač ili nogometaš, ne može biti ni roditelj", istaknuo je Miklenić

Ivan MiklenićIvan MiklenićGlavni urednik Glasa Koncila Ivan Miklenić često u svojim uvodnicima komentira aktualne društvene događaje. I često je u tim komentarima poprilično konzervativan.

No, gostujući u emisiji 'Nedjeljom u 2' Miklenić se osvrnuo na nadolazeći gay pride u Splitu i Zagrebu i mnoge iznenadio svojim stavom.

Istaknuo je kako su za Crkvu sva ljudska bića jednaka, no da je homoseksualizam moralno neprihvaljiv. Smatra da je seksualnost kao takva stvar osobne intime. Vjernicima u Splitu poručio je da sljedeću subotu iskoriste za izlet na Marjan, a 'njih puste na miru'.

Dotaknuo se i aktualnog pitanja umjetne oplodnje rekavši kako je ona za Crkvu neprihvatljiva jer je Bog taj koji daje život i odlučuje o njemu, a u tijeku postupka umjetne oplodnje čovjek preuzima tu ulogu.

Dodao je kako neplodnost često nije fiziološki problem, već ju uzrokuje način života i stres.

"Oni koji ne mogu imati djecu trebali bi se pomiriti s tim. Kao što ne može svatko biti pjevač ili nogometaš, ne može biti ni roditelj", istaknuo je Miklenić.

Osvrnuo se i na aktualnu Vladu za koju je rekao kako je napravila i dobre, ali i loše poteze. No, izostao je pravi zaokret, smatra Miklenić.

"Vlada nije ništa učinila za povećanje industrijske i poljoprivredne prizvodnje. Treba krenuti od resursa koje Hrvatska ima i iskoristiti ih na najbolji mogući način. Naše se vlasti ne usuđuju koristiti ono što međunarodno pravo omogućuje", rekao je Miklenić.

Na pitanje o aktualnoj politici i Josipovićevom odbijanju odlaska na Nikolićevu inauguraciju, Miklenić smatra tu odluku dobrom. Ističe kako je nužno imati dobre odnose sa susjedima te da problem nikad nije bio među narodom, već među politikom.

"Na toj razini moramo biti oprezni i dobro zaštititi svoje nacionalne interese", smatra Miklenić.

Dotaknuo se i izbora u HDZ-u rekavši kako su oni bili delegatski, a ne demokratski.

Na pitanje voditelja zašto je Biskupska konferencija radila tako veliku i luksuznu zgradu, Miklenić je odgovorio kako je ona zapravo dar Hrvatskoj jer je izgrađena od novca koji je poklonjen Crkvi. Dodao je kako većina svećenika živi skromno.

Vezane vijesti

Žrtvovanje na oltaru sekularizma

Žrtvovanje na oltaru sekularizma

Katolički tjednik "Glas Koncila" u novom broju piše kako se još jednom očitovalo kako je "stranačka stega bila važnija od savjesti" za one zastupnike… Više

Komentari

registracija
7/9/07

Vinogradar, 03.06.12. 17:58

U pravu je gospon Miklenić kad kaže
da većina svećenika živi skromno.
Mnogi se siromašni svećenici hrane u Caritasovim kuhinjama.


registracija
3/3/11

bljesak4, 03.06.12. 19:23

Pozna urednik Glasa Koncila., riječ Božju;
Rim; 1,
25 oni što su Istinu - Boga zamijenili lažju, častili i štovali stvorenje umjesto Stvoritelja, koji je blagoslovljen u vjekove. Amen.
26 Stoga ih je Bog predao sramotnim strastima: njihove žene zamijeniše naravno općenje protunaravnim,
27 a tako su i muškarci napustili naravno općenje sa ženom i raspalili se pohotom jedni za drugima
te muškarci s muškarcima sramotno čine
i sami na sebi primaju zasluženu plaću svoga zastranjenja.

Ali, kako ima i homosaelksualnih svečenika,
to on izbjegava citoirati gornju rijelč;
jer u Crkvi ima onih,
koji su istinu-Boga:
zamjenili lažju i častli stvorenje umjesto stvoritelja.!!


registracija
24/7/11

mrvek, 03.06.12. 19:25

bljesak4, jel bi ti volio da si normalan?


registracija
5/1/07

james, 03.06.12. 19:29

Ovu spodobu bi trebalo klonirati da ostane sa svojom pameti za vječnost.
Tako bi i sljedeće generacije imale priliku u živo vidjeti što sve Bog drži pod svojom kapom


registracija
10/2/12

Hazu, 03.06.12. 20:29

Stanković ima posao u RH ,a Hrvati u smrdiji nemaju i još k tomu u svojoj emisiji provocira sa pravom,demokracija je,e pa kad je demokracija onda svi moraju biti demokratični.
Tko želi PEDERE BOLESNE u svojoj kući ,neka ih dovede,a ja ne želim ni moji istomišljenici katolici koji su napadani uviek od raznih mrveka koji ni ne znaju tko su .
Miklenić je dobro reko-mi njih prihvaćamo ,ali ne prihvaćamo da se eksponiraju ,čemu to u ovoj napaćenoj i napadanoj zemlji ,čemu?
PEDERI nam ne trebaju,ni agresori pa bili to i KOMŠIJE koje smo imali i zbog kojih smo glave gubili,a sad bi nam packe i zbog pedera i pretvorbi i svega ubacili samo da nas se razjedinjuje,a ti napadi tipa pa i u crkvi ima zla,da,ima zla,ali doista nema puno i krivo je tim zlima što Katolička Crkva opstaje i ostaje već dva tisućljeća.
mrvek se neće složiti,ali uzevši u obzir njegove ispade,a on tvrdi da su moji ispadi,žao mi ga je,ima i za tu bolest lieka,ali pedere nikako u RH,to nam ne treba,treba nam OBITELJ,CRKVA,POŠTENJE,RAD,i što više mira bez obzira što nas se provocira


registracija
1/3/11

Laudate, 03.06.12. 20:38

Moram priznati zadnjih par dana tekstovi u Nacionalu su profesionalniji, tj sve manje novinar suflira čitaocu svoje stavove a sve više je objektivno neutralan. Čestitam.

I da ne zaboravim: Slažem se sa svime što je rekao g. Miklenić.


registracija
6/4/12

elem, 03.06.12. 21:33

Hazu, ja sam katolkinja ali nisam tvoj istomišljenik. Ili ću možda biti brisana zbog toga iz katoličke crkve?


registracija
24/7/11

mrvek, 03.06.12. 21:40

elem
njima je najviše krivo što nemaju moći kao za vrijeme inkvizicije. Ne bi te onda brisali nego bi gorila. Zato crkva i kuha u politici jer je željna moći i na taj način pokušava dovesti vodu na svoj mlin.


registracija
24/7/11

mrvek, 03.06.12. 21:41

Hazu idi kod svojih šiptara pa ih brani od srba. Možda tamo i nađeš neku šiptarku pa se napokon i oženiš. Tebe ne bi ni magarica oženila, da mi oprosti magarica što je vrijeđam s tobom.


registracija
15/8/09

vergilia, 03.06.12. 21:45

Za Miklenića i katoličku crkvu svi su ljudi jednaki, samo što su katolici jednakiji od drugih...nevjerojatna je ta Mikleničeva sposobnost da te gleda u oči i iznosi licemjerne konstrukcije uz istovremeno pokazivanje duboke uvjerenosti da te uspio uvjeriti u to što je rekao iako je svjestan da si ga pročitao. Za takav pristup stvarno moraš biti moralna nakaza i debelokožac.


registracija
3/3/11

bljesak4, 03.06.12. 22:22

Svima je jasno da svi mi
ne podržavamo nasilje nad bilo kim.

Ali zašto ne vidite, zašto ste slijepi.
Parada će biti,
nitko ne dira u ljudsko pravo da se javno izražava.
Ali prijatelji, lažu nas,
neprekidno samo i jedino - lažu,

I zabranjuju prijatelji,
galame o pravu na izražavanje i na različitost
a svima različitima od sebe,
zabranjuju njihovo pravo da se izražavaju,
da budu različiti.

Kakvo licemjerje
zabranjivati drugima njihovo pravo na izražavanje, pri tom obilježavati tuđu različitost
'govorom mržnje'ili pak 'diskriminacijom'.

I zašto ne vidite,
da postoji nešto iznad ljudskog prava
to nešto jeste;
istina, dobro, ljubav,
ili sve ono što homoseksualnost nije,
a što mi Bogom zovemo !

I svi koji su za:
Istinu, za zdrav, prirodan život, za ljubav,
svi ti nisu za homoseksualnost !

Niste, ali morat ćete nas trpit i slušat
bez pogovora, jer Ecvropa je uz nas.

Htio sam reći ''homoseksualna Evropa''
jer postoji i heteroseksualna Evropa,

Ali, Duh vremena je otrovan prijatelji !
Bog je Duh i kažnjava nas,
nevjera se nagomilala ne zemlji
i daje svoje plodove
homoseksualnost je jedan od tih plodova.

Zaključno;
Bez nasilja prijatelji,
ali uvijek i ma kako vas utišavali
uvijek i neprekidno i neumorno
riječju na riječ
mišlju na misao
spoznajom na spoznaju
ili Duihom Istine života i ljubavi
na duh sramotne lažljive
Bogu i ljudima mrske homoseksualne strati,
koju oni ljubavlju zovu.
Uvijek prijatelji !


registracija
7/7/11

gadovi, 03.06.12. 22:26

Možda bi ipak trebalo napraviti usporedbu koliko je ljudi stradalo od moralno ispravne crkve i moralno loših homoseklsualaca.
Učinke ove dvije socijalne grupacije kroz povijest bi trebalo stručno, povijesno i znanstveno elaborirati.

Sa druge strane, najveća homoseksulana zajednice je unutar katoličke crkve. Nonšalantnost kojom se prave blesavi i neupućeni samo govori o njihovoj moralnoj ljigavosti sve do nivoa Dežulovićevih "gnjida"


registracija
14/11/07

laufer, 03.06.12. 22:59

Ne znam u čemu je problem.
Tko je katolički vjernik, taj neće koristiti mogućnost umjetne oplodnje i kraj priče.
Tko ne dijeli taj svjetonazor, taj hoće i što briga Miklenića ili Crkvu za takve ljude?
Važno je da postoji mogućnost IZBORA - pa tko voli nek izvoli. Nitko nikoga silom ne tjera na umjetnu oplodnju.

Ili baš to i smeta Crkvu?
Mogućnost izbora?

Inače Miklenić & Crkva redovno napadaju onaj prijašnji sistem i "komuniste" zbog jednoumlja - a kroz ovakve članke i izjave sve je očitije da im ne smeta jednoumlje kao takvo, nego situacija u kojima crkveno mišljenje nije jedino mišljenje.

Dakle crkvena - katolička - "istina" mora biti jedina istina i onda je takvo jednoumlje OK.
Zapravo, za građane ove zemlje na djelu je samo ona - na puno situacija - sjaši kurta da uzjaši murta.


registracija
27/8/09

Lujo1, 04.06.12. 00:10

31.05.2012. u 23:59h Larissa je napisao/la:
Tzv. "homofobi" (naziv potpuno neispravan terminološki i značenjem) imaju osjećaj gađenja, a ne straha.
Homofobija je sklepani naziv od strane homoseksualnih udruga gdje se potpuno progrešno i namjerno koristi riječ fobija da bi se pokušalo i na taj način diskreditirati one druge,normalne i zdrave pojedince koji imaju osjećaj odbojnosti i svijest o nakaznosti pojavnosti koje organizira samo jedan mali dio homoseksualne zajednice u vidu nekakvih povorki ponosa.
Većina homoseksualaca su normalni, prosječni ljudi koji svoju intimu drže za sebe kao i većina heteroseksualaca, integrirani u društvo i zajednicu u kojoj žive.

31.05.2012. u 23:56h Larissa je napisao/la:
Homoseksualnost je kompleks manje spolne vrijednosti. Homoseksualci imaju infantilno viđenje sebe, prisutna je tzv. lomljiva identifikacija, najčešće i loša slika oca. Sebe vide kao žrtve što im je zajedničko sa drugim ljudima s emocionalnim neurotskim problemima. Zbog zaostalost u predpubertetu i manjka muškog samopouzdanja ne mogu osjetiti pravu privlačnost prema ženama. Mladić se osjeća manje vrijedan u odnosu na svoje vršnjake, sklon se strastveno diviti i idolizirati vršnjake, a takve su čežnje u predpubertetu lagano erotizirane. Zbog zaostalosti u predpubertetu često je infantilno samosažaljenje - ''''jadan ja'''' jer je autodramatiziranje karakteristično za egocentrično djete u predpubertetu. Jedan od faza sažaljenja obilježena je buntom, bijesom, protestom, sklonošću osveti…

Dakle, homoseksualnost je poremećaj mentalne zaostalosti u procesu psihičke tranzicije od djetinjstva prema seksualnom razdoblju, a poremećaj se reflektira buđenjem seksualnog kompleksa i, kasnije, sve više u obrascu asocijalnog sukoba s okolinom.


registracija
4/1/09

miroljubiv, 04.06.12. 00:54

Ovakve gluposti koje se navode u Larissinom citatu mogu doći samo iz uma psihijatra homoseksualca koji očito ni ne voli sam sebe kao takav,a kamoli one kojima bi tobože trebao pomagati.Još jedan dokaz mojoj teoriji da današnja psihijatrija ne liječi ništa,i da je samo produžena ruka farmaceutskog lobija u svijetu.


registracija
12/1/11

siziff, 04.06.12. 06:33

Svi su ravnopravni, samo neki su ravnopravniji.


Velike rječi velikog Bravara izgovorene kroz usta vlikog-malog Mikice od kaptolskih vrata


registracija
29/4/09

florenz, 04.06.12. 07:05

Kad nema opravdanja za stav - bježi u dogmu. Činjenica je, da se Pride samoreklamira, ne bi li stekao nove pristalice i aktivne članove. Istospolne veze po meni su samo bijeg od odgovornosti za odgoj i životna odricanja u korist potomstva. Ti ljudi misle samo kako ugoditi sebi - bez posljedica po osobni standard. No sve je to posljedica "izvlačenja" intime iz privatnosti u javnost jer nemaju ništa vrijedno čime bi na sebe skrenuli pažnju. Po meni, imaju pravo na svoj stav, ali ne i nametati ga drugima (čitaj: većini) koju maltretiraju svojim načinom života.


registracija
24/7/11

mrvek, 04.06.12. 08:03

florenz koga oni to maltretiraju? Jesu tebe ikad maltretirali? Ljudi se bore za svoja prava kao i mi što smo se 90'ih borili da imamo svoju državu. Mi onda nismo nikoga maltretirali kao ni oni danas. Neka ljudi rade što hoće. Glupi idioti ovdje misle kako će oni hodati ulicama i napadati sve muškarce i silovati ih. Debilizam. Crkva u Hrvata je u kurcu i toga su svjesni. Nemaju više nikakvog utjecaja i zato kokodaču. Njima je žao što njih više nitko ne sluša. Babe koji su redoviti vjernici umiru a mladi sve manje idu baš zbog same crkve. Sami su krivi. Kako mogu očekivati podršku od nas kad u ovo teško vrijeme ne žele se odreći novaca i ne žele nikome pomoći već sebi grade palače od oniksa. Gori su od masona. Mi trebamo napraviti kao što je napravila Norveška. Ograditi se od crkve i gotovo. Siguran sam da Bog nije imao ovo na pameti kad je stvarao crkvu ili su možda crkvu napravili ljubomorni apostoli koji su htjeli biti popularni poput Isusa. Tako i ovi danas. Cilj se nije ni malo promijenio.


registracija
6/4/12

elem, 04.06.12. 08:40

mrvek, u pravu si.
Vjera kao i seksualna orijentacija je intimna stvar svakog pojedinca.
Nije politici mjesto u crkvi, a niti crkvi u politici.
Rođena sam u obitelji koja do vjere jako puno drži. Na žalost, mene odlasci u crkvu (osim vjenčanja, sprovodi) ne ispunjavaju. Zašto? To pitanje treba postaviti popovima.


registracija
30/12/08

csiki, 04.06.12. 08:50

A pitanje sta je sa svestenicima-homoseksualcima (ima ih) i oni su moralno losi?


registracija
6/4/12

elem, 04.06.12. 09:45

Možda se Miklenić boji da će i ti svećenici stati u povorku.


registracija
24/7/11

mrvek, 04.06.12. 10:08

elem
ista situacija kao kod mene. Odgojen sam kao vjernik ali u crkvu ne idem već par godina zbog svega ovoga. Ja vjerujem u Boga ne u crkvu i svećenike. Ljudi koji su lažni moralisti, koji imaju svoje posebne cjenike, ljudi koji su dno i koji svoje frustracije liječe preko crkve me ne privlače. Počev od ovog Miklenića koji je neko govno u crkvi jer kao novinar i čovjek ne bi nigdje uspio pa do svih ostalih. I nije tako samo kod tebe i mene. Ima takvih slučajeva dosta. Kad čovjek na propovjedi čuje kako ženama nije mjesto na fakultetu i poslu, kako moraju kuhati doma i ići na misu. Kako muškarac ne smije dozvoliti ženama da rade što hoće, pa sve do političkih savjeta da se glasa za lopove samo zato jer im oni daju dobru lovu i nazivanje ljudih drugih orijentacija bolesnicima a oni su ti koji su bolesni. Kako onda da normalan čovjek ide na misu. Nema šanse. A oni što slušaju tu propovijed i sve je dobro ti tek nisu normalni.
Modu se ja lijepo pomoliti Bogu i doma. Ne treba meni za to crkva kao ni svećenik. A najveća glupost koju su mogli izmisliti je ispovjed. Da se čovjek povjerava debilima samo zato da bi oni znali što se događa među župljanima. To je kao u policiji obavjesni razgovor.


registracija
6/4/12

elem, 04.06.12. 11:40

Jedan slučaj koji mi je ostao u sjećanju iz sela u kome sam rođena. Obitelj (otac bio bez jedne noge) je živjela od socijalne pomoći. Kako je blagoslov kuća (oko Božića) za vjernike jedan obred do kojeg drže svi bez obzira imao lovu ili ne, tako je i dotična obitelj posudila novac da bi svećenik imao što sa stola uzeti. Isto tako kada je otac umro, svećenik nije htio ići na obred sahrane dokle god nisu podmirili za sve one godine unatrag plaćanje *za crkvu*. Ne znam točno kako se to tada zvalo ali isto tako je po mom neka vrsta poreza, jer si morao platiti ako želiš da ti svećenik bude na sprovodu.
Pa sada ovi *veći vjernici od vjernika* neka mi objasne gdje je tu ljudskost, briga za bližnjeg svoga i da ne nabrajam.


registracija
24/7/11

mrvek, 04.06.12. 12:09

elem
nije to jedini slučaj ima istih slučajeva dosta. To su ti neka vrsta lihvara. Tako jedan nije htio krstiti dijete dok se ne plati sve pa je popio nokaut u župnom dvoru. Svakom po zasluzi. Ima svega. Ja i razmatram da više ne puštam na blagoslov kuće. Mislim da je ova godina bila zadnja. Rađe ću tih dvjesto kuna dati udruzi nekoj za pse.


registracija
3/3/11

bljesak4, 04.06.12. 13:37

Svima koji traže Put, kojeg Bog jete.!

Ne dozvolite da vas sloboda zavede,
da vam postane polkrivalo gluposti, nemara,
odsustva ljubavi, ili što kaže rijeć;
1 Pt 2,16
Kao slobodni ljudi -
ali ne kao oni kojima je sloboda tek pokrivalom zloće, već kao Božje sluge -

Bog je; Put i Isatina i Život, nadasve Ljubav,
i jedini doibri, jedini pravedni, jedini sveti, itd
da ne nabrajam.

I ima vas ovdje koji brbljaju da u Boga vjeruju
dok plješću sramotnim životom nreplodnim strastima
glupi i slijepi da lažu sebe same i sve okolo sebe
jer Bog voli čovjeka
ali ne i sramotna beživotne strasti..

I jedno je ljudsko pravo na izražavanje
a drugo je propaganda svega onog što stoji
prema ili nasuprot istini, dobru, životu, ljubavi samoj
ili svega onog što homoseksualci ćine.

Oni galame o pravu na izražavanje,
o pravu na različitost
i to u svemiru u kojemu je sve različito od svega,
a zabranjuju svima različitima ili drugačijima od sebe,
da se slobodno o njima izražavaju,
opet u gomili galameći;
'diskriminacija' ili 'govor mržnje'

Zaključno;
Da neka paradiraju, ali uvijek recimo
''paradiraju sramotne beživotne strasti
nevaljana ili kvarna uma
gledajte ih jer Bog vam ulazuje na put kojim
ne da ne smijete, već koji ne bi trebali odabrati,
jer to je put laži, zla, duhovna nasilja
nad istinom, životom, ljubavlju!


registracija
10/2/12

Hazu, 06.06.12. 06:30

elemi mrvek,ista mama okotila


registracija
17/6/05

torpedo, 06.06.12. 14:18

Uf, preskocih ovako zanimljivu diskusiju.

Primit cu se samo jedne recenice:" jer je Bog taj koji daje život i odlučuje o njemu, a u tijeku postupka umjetne oplodnje čovjek preuzima tu ulogu."

Dakle, ako je Bog koji daje zivot kako to da prvo pimpek treba zavrsiti u pipu da bi nastala beba.

No, ako covjek daje zivot (tj. preuzima tu ulogu) da li to onda znaci da je covjek (tj. doktor koji radi taj postupak) Bog?


Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika