Objavljeno u Nacionalu br. 371, 2002-12-24

Autor: Dean Sinovčić

EKSKUZIVNO IZ NEW YORKA

Catherine Zeta-Jones naprasno prekinula intervju

Na promociji filma 'Chicago' Catherine Zeta-Jones odbila je zbog objavljenih tračeva razgovarati s novinarom Sunday Timesa, a uskoro zbog pitanja o njima uskoro prekinula i ovaj intervju

Catherine Zeta-JonesCatherine Zeta-JonesCatherine Zeta-Jones u filmu “Chicago” glumi Velmu Kelly, pjevačku i plesačku zvijezdu koja završava u zatvoru i koju opsjeda ljubomora zbog popularnosti zatvorske kolegice Roxie Hart (Renee Zellweger). Na niz intervjua u New Yorku u povodu promocije filma došla je u šestom mjesecu trudnoće, ali i sa gardom velike zvijezde. Naime, samo nekoliko minuta prije početka razgovora s Catherine Zeta-Jones kolega iz Sunday Timesa obaviješten je od agencije koja je organizirala promociju filma kako ne može razgovarati s tom glumicom. Nije se bunio, bilo mu je jasno da je Zeta-Jones intervenirala jer je ona odavno u sukobu s britanskim novinarima zbog niza objavljenih tračeva koji su doveli do potpunog zahlađenja odnosa između nje i medija. Međutim, kad smo u intervjuu u kojem je sudjelovao i novinar Nacionala pitali Catherine Zeta-Jones čemu sukob s novinarom Sunday Timesa, došlo je do primjetnog sukoba da bi ona, iznervirana dodatnim pitanjima, nakon ukupno desetak minuta prekinula intervju i napustila sobu. U hotelu “Essex House” u New Yorku došlo je do male panike, novinari su upozoreni da ne postavljaju glumcima pitanja iz privatnog života, ali Catherine Zeta-Jones nije se vratila da dovršila intervju. Stoga objavljujemo razgovor do trenutka kad je ona ustala od stola i naprasno prekinula razgovor.

TRAČEVI I OBITELJSKI ŽIVOT 'Obitelj mi je jednako važna kao i karijera, i ne potenciram svoju slavu tračevima po novinama: slava je sama došla k meni'NACIONAL: Jesu li pripreme za snimanje filma “Chicago” bile naporne s obzirom na brojne plesne točke? – Da, bile su iscrpljujuće, činilo mi se na trenutke da je redatelj Rob Marshall naš ubojica. Dodijelio mi je osobnog trenera i u prvi sam mah mislila da sve to nije potrebno jer sam prije plesala u kazalištu. No plesne točke u ovom filmu ne mogu se uspoređivati ni s čim prije. Ovo su vrlo naporne plesne točke, nisam ni mislila da mogu biti tako teške. Plesači oko mene u filmu pravi su profesionalci i na treninzima su me tjerali da radim isto što i oni. Isprva sam rekla “jeste li poludjeli”, oni su mi vikali “idemo, jedan, dva, tri, četiri i skok, netko će te već primiti dok padaš”. Mislila sam “Bože, umrijet ću” i već sam vidjela novinske naslove u kojima stoji “Catherine Zeta-Jones morala je biti zamijenjena nakon tri tjedna priprema zbog ozljede”. No sve se na kraju isplatilo, svaka kap znoja, svaka ogrebotina, svaka bol u leđima.

NACIONAL: U mladosti ste bili fascinirani mjuziklom kao žanrom, je li fascinacija nastavljena i nakon ovog filma? – Sa 19 godina objesila sam svoje plesne papuče o klin ne želeći više misliti o plesu. Željela sam biti glumica, i to prava glumica, ne glumica-plesačica, jer ako u filmu plešete i pjevate, to nije prava gluma. Sa 19 godina zatvorila sam vrata plesne škole, nikada nisam više pohađala treninge i poslije shvatila da je to bio glup potez. Ulogom u ovom mjuziklu-filmu ostvareni su svi moji snovi jer sam kao mlada mislila kako sam rođena u pogrešno vrijeme jer je moje vrijeme zapravo vrijeme kad su mjuzikli bili iznimno popularni filmovi. To sam ja, uloge u narkodramama poput “Traffica” ne predstavljaju pravu Catherine Zeta-Jones. Zato sam godinama držala uši širom otvorene kako bih možda čula da se priprema snimanje nekog filmskog mjuzikla. Na kraju se to i dogodilo s filmom “Chicago”, s redateljem Robom Marshallom i njegovim vizijama.

NACIONAL: Film “Chicago” opisuje konkurenciju u poslu, slavu, ljubomoru i tako dalje. Je li to alegorija na današnje stanje u Hollywoodu? – U Hollywoodu postoji mnogo ambicioznih ljudi, ali tako je i u Walesu odakle sam otišla u Hollywood. Neki su ljudi pritom i vrlo zli, neki nisu. Ja nisam zlobna, ne razmišljam kako ću otrovati glumicu koja će dobiti ulogu za koju se i ja natječem. Obrnuto gledajući, samo mi se jednom dogodilo, i to na početku karijere, da me maltretira kolegica kojoj sam bila konkurentica za ulogu u jednom filmu. Neću vam, naravno, reći o kojoj se glumici radilo. Bio je to sukob mlade i stare glumice a ja sam na tom slučaju naučila kako se trebam, a kako se ne trebam ponašati. No u Hollywoodu postoji mnogo ozbiljnih i bogatih ljudi koji ne rade gluposti pri snimanju filmova nego ozbiljno pristupaju poslu. Primjerice, kad me Sean Connery želio za partnericu u filmu “Zamka”, zvao je na sve strane da provjeri kakva sam. Zvao je redatelja Martina Campbella koji je režirao film “Zorro”, zvao je Antonija Banderasa da provjeri kakva sam kao osoba, zvao je neke ljude u Londonu koji su radili sa mnom.

NACIONAL: Kako vam se, kao bivšoj plesačici, svidjela koreografija u filmu “Chicago”? – Smatram je senzacionalnom, redatelj Rob Marshall pravi je genije. Njegove vizije, njegova koreografija i način na koji je sve režirao nevjerojatni su. Rob Marshall je radio u kazalištu s Bobom Fosseom, ovo je njegova moderna verzija Fosseova rada. Prije no što sam odabrana za ovaj film, nisam gledala “Chicago” na Broadwayu, znala sam glazbu ali nisam znala o čemu je priča filma. Kad me je Rob Marshall pozvao u ovaj film, nisam dva puta razmišljala, odmah sam pitala gdje je ugovor da ga odmah potpišem. Uskoro sam dobila scenarij u ruke i nakon prvog čitanja rekla sam – želim ulogu Velme.

NACIONAL: Iako se u filmu događaju zločini, oni su samo podloga za komediju. – Po meni, “Chicago” nije samo komedija, to je mješavina nekoliko žanrova. Opisuje se vrijeme u kojem su žene pile, pušile na javnim mjestima, nosile kratke suknje i uživale u jazzu. Žene su u filmu sklone ubijanju, ali to je vrijeme dekadencije. Uza svu tu glazbu priča o želji za slavom u ovom filmu jako dobro funkcionira. Fascinacija slavnim osobama nije do dana današnjeg nestala, samo što danas ima mnogo više novina koje se svakodnevno moraju puniti pričama o tim slavnim osobama.

NACIONAL: Je li vas Renee Zellwegger iznenadila svojim nastupom s obzirom na to da ona nema iskustva iz mjuzikala? – Pokazala se sportskim tipom, pravom gimnastičarkom, koja se potpuno predala svojoj ulozi. Sate i sate provodile smo zajedno, pokazala se iznimno zabavnom iako na prvi pogled izgleda vrlo sramežljivo.

NACIONAL: S obzirom na vašu trudnoću, kako izdržavate sve ove intervjue vezane za promociju filma? – Jučer sam cijeli dan davala intervjue i činilo mi se da mi se stražnjica zalijepila za stolicu. U sobi za tv intervjue dali su mi najneudobniju stolicu, ali moja razina energije vrlo je visoka. Ipak, na kraju jučerašnjeg dana bila sam tako umorna da nisam znala ni kako se zovem. Ovih dana navršit ću šest mjeseci trudnoće, ali još uvijek ne znam hoću li dobiti dječaka ili djevojčicu.

NACIONAL: S obzirom da ste stalno u novinama, mislite li da izazivate slavu i sve što ide uz nju? – Znam da će vam sada glupo zvučati kad kažem da mi je obitelj jednako važna kao i karijera. Ne izazivam slavu, ona je došla k meni. Ja ipak često želim doći kući, zatvoriti vrata i gledati kakvo je vrijeme, hoće li biti oluje. Ne čitam novine koje objavljuju tračeve.

NACIONAL: Ipak, britanskom novinaru iz Sunday Timesa koji je došao kako bi razgovarao s glumcima iz filma “Chicago” zabranjen je razgovor s vama. Je li to vaš strateški potez? – Ne znam o čemu govorite.

NACIONAL: On nam je rekao da je zbog vas morao napustiti sobu za intervjue. – Ne znam, možda je izašao jer ima dijareju.

NACIONAL: Novine pišu i o vašem bivšem dečku Johnu Leslieju koji je pod istragom zbog navodnih silovanja. Kako to komentirate? – Nemam komentara.

NACIONAL: Novinski tračevi bave se s vama ponajviše zbog vašeg supruga Michaela Douglasa koji je mnogo stariji od vas. – Ma hajde, nisam znala da je moj muž stariji od mene.

NACIONAL: Što kažete na komentare o velikoj razlici u godinama u vašem braku? – Ništa, volim svog supruga.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika