Objavljeno u Nacionalu br. 448, 2004-06-15

Autor: Marko Stojaković

TOP STIPENDIJA ZA TOP STUDENTE 2004.

Počeo odabir top studenata 2004.

Od izabranih 100 studenata, Stipendijska komisija će u lipnju izabrati 20.Od izabranih 100 studenata, Stipendijska komisija će u lipnju izabrati 20.Ovoga tjedna počinje odabir studenata koji će primati najveću stipendiju u Hrvatskoj. Riječ je o projektu Top stipendija za top studente 2004. koji organiziraju tjednik Nacional i partneri VIPnet, Ingra, Podravka, Ina i Diners Club.

U utorak, 15. lipnja 2004., Stipendijsko vijeće donosi odluku o 100 studenata. Od izabranih 100 studenata, Stipendijska komisija će u lipnju izabrati 20. Naravno da se ne smije zaboraviti glasovanje čitatelja Nacionala koji odabiru pet studenata putem kupona objavljenih u Nacionalu od 2. do 30. lipnja. Ti će se glasovi zbrojiti, a pet studenata koji prikupe najviše kupona dobivaju najveću stipendiju u Hrvatskoj.

U Stipendijskom vijeću sjede prorektori za znanost i nastavu svih hrvatskih sveučilišta. Predsjednik Stipendijskog vijeća je prof. dr. Tihomir Hunjak sa Sveučilišta u Zagrebu. Sa Sveučilišta u Splitu dolazi prof. dr. Igor Zanchi, sa Sveučilišta u Osijeku prof. dr. Žaneta Ugarčić-Hardi, sa Sveučilišta u Rijeci prof. dr. Goran Kalođera, sa Sveučilišta u Zadru prof. dr. Danica Škara i sa Sveučilišta u Dubrovniku prof. dr. Vesna Vrtiprah. Nakon predstavnika s hrvatskih sveučilišta zasjedaju predstavnici partnera, koje ćemo predstaviti u jednom od sljedećih brojeva. Za to vrijeme iskoristite objavljene kupone i glasujte za svoje favorite.

SVAKA GODINA NOVI IZAZOV

I ove godine pred Apriori komunikacije i njegov tim postavljeni su novi komunikacijski izazovi i ciljevi. Svjesni da poruka mora doći do studenata i ove godine zamolili smo sveučilišta i rektore da se aktivno uključe u akciju te su se rado odazvali. Uz prošlogodišnja četiri sveučilišta (zagrebačko, osječko, riječko i splitsko) ove godine u akciji sudjeluju zadarsko i dubrovačko. Okruglim stolovima u kojima su aktivno sudjelovali predstavnici studenata, rektorata, županija i gradova dobili smo nove podatke koji će nam pomoći da sljedeća godina u akciji bude još bolja. Koristim priliku da zahvalim svim medijima koji akciju ne doživljavaju kao marketinšku kampanju Nacionala i partnera akcije te su se aktivno uključili u akciju informirajući svoje čitatelje, slušatelje ili gledatelje o akciji, kako bi poruka bila svima jasnija i potakla studente da se prijave jer izvrsnost treba nagraditi.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika