Objavljeno u Nacionalu br. 341, 2002-05-29
Prateći svjetske i europske trendove maloprodaje i odnosa prema kupcima, Konzum je za kupnju u svim svojim trgovinama uveo loyalty karticu . Ta kartica omogućava potrošačima da svakom svojom kupnjom skupljaju nagradne bodove, te na kraju obračunskog razdoblja, koje traje tri mjeseca, ostvare popust u obliku nagradnih kupona. Vlasnikom a postaje se jednostavno: dovoljno je uzeti brošuru u nekom od Konzumovih dućana, popuniti je i ubaciti u za to predviđeni sandučić. Koliki je interes kupaca dovoljno pokazuje podatak da je u prvih tjedna dana izdano 100 tisuća Konzumovih loyalty kartica.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu