Objavljeno u Nacionalu br. 334, 2002-04-09

Autor: Nacionalova redakcija

Gazeta

Nogometni prezervativi

Izvrstan poslovni rezultat postigla je brazilska tvrtka koja se dosjetila da poveže dvije najveće brazilske strasti – seks i nogomet. Kompanija “Dharman” nedavno je tržištu ponudila prezervative sa znakovima najpoznatijih brazilskih nogometnih klubova. Tržište prezervativa u Brazilu stagniralo je jer je vlada besplatno dijelila prezervative. No ovom dosjetkom tvrtka “Dharman” potaknula je nagli porast prodaje.
Dosad je kompanija prodala tri milijuna prezervativa s nogometnim grbovima, a računaju da bi mogli postići rezultat od 35 milijuna komada godišnje. Godišnje se u cijelom Brazilu proda oko 300.000 prezervativa, a država još toliko podijeli. Vlada je zadovoljna tom akcijom, jer je dosad jedino ona promovirala prezervative i siguran seks, što je važno da bi se spriječilo širenje AIDS-a i drugih bolesti. Tako će se, smatraju u vladi, proširiti upotreba prezervativa i kod seksualno vrlo aktivne populacije nogometnih navijača. Zabilježeno je da se najviše prodaju prezervativi s grbovima najpopularnijih brazilskih klubova “Flamengo” i “Corinthians”.

Vezane vijesti

'Neuspjeh Rija+20'

'Neuspjeh Rija+20'

Susret na vrhu UN-a o održivom razvoju Rio+20 završio se u petak usvajanjem izjave koja otvara put zelenom rastu planeta, više ekološki i socijalno… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika