Objavljeno u Nacionalu br. 334, 2002-04-09

Autor: Nacionalova redakcija

Gazeta

Bloomberg potrošio 76 milijuna USD da postane gradonačelnik

Republikanski milijarder Michael Bloomberg, nedavno izabran za gradonačelnika New Yorka, potrošio je u tu svrhu čak 76 milijuna vlastitog novca. To je, izuzmu li se predsjedničke kampanje, najveći trošak predizborne kampanje u povijesti SAD-a. Američki novinski komentatori tvrde da je Bloomberg očit dokaz kako se novcem u SAD-u može kupiti politički položaj i kako samo bogataši ili oni koji imaju njihovu podršku mogu u SAD-u računati na politički uspjeh.
Bloomberg je sam objavio podatak o svojim troškovima, precizirajući da je za gradonačelničku predsjedničku kampanju potrošio 73,9 milijuna dolara, a na inauguraciju i preuzimanje vlasti još 2,5 milijuna dolara. On je potrošio četiri puta više novca od svojeg suparnika, demokratskog kandidata Marka Greena. Za izbornu bitku između bivše prve dame Amerike Hillary Clinton i Ricka Lazija za mjesto senatora iz New Yorka 2000. tvrdilo se da je u njoj potrošeno mnogo novaca. Hillary Clinton i Rick Lazio zajedno su potrošili su 68 milijuna dolara, što je manje od onog što je Bloomberg potrošio sam.
Bloomberg je vlasnik medijske tvrtke koja distribuira poslovne informacije, a njegova se imovina procjenjuje na 5 milijardi USD. Kaže da mu nitko nema što predbaciti jer je on potrošio vlastiti novac, a jedina mu je želja pospješiti napredak svog grada, pa će –uspije li – svaki dolar što ga je utrošio u gradonačelničku kampanju biti dobro uložen.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika