Objavljeno u Nacionalu br. 359, 2002-10-02

Autor: Nacionalova redakcija

SAD

Televizijskim kvizom do predsjednika

Američka kabelska televizijska mreža FX, u vlasništvu australskog medijskog mogula Ruperta Murdocha, namjerava organizirati kviz čiji će pobjednik biti kandidat na predsjedničkim izborima 2004. godine i će imati medijsku podršku Murdocheve televizije. Riječ je o televizijskom showu, koji se temelji na popularnoj formi natjecanja među zainteresiranim kandidatima, koja je već od anonimnih ljudi stvorila pjevačke pop-zvijezde. U te emisije mogu se javljati sasvim nepoznati ljudi, predstaviti svoje talente, a potom publika telefonom ili preko Interneta bira onoga kojeg smatra najboljim.
Predsjednički kviz, koji priprema mreža FX, trajat će duže od godinu dana, a na njega se može javiti svatko tko po američkom ustavu ima pravo kandidirati se na predsjedničkim izborima te misli da je kvalificiran da bude predsjednik SAD, ali nema bazu niti u jednoj od velikih stranaka. Svi kandidati, koje urednici emisije budu odabrali, a to mogu biti i nezavisni političari, intelektualci, ali i obični radnici, a bit će ih stotinu, imat će prilike na televiziji iznijeti svoje programe te debatirati s drugim kandidatima. Trojica najboljih 4. srpnja 2004. imat će posljednji obračun u Washingtonu, gdje će gledatelji mreže FX odlučiti tko će biti predsjednički kandidat FX-a i suparnik sadašnjem američkom predsjedniku Georgeu W. Bushu.

Vezane vijesti

Pahor izgubio, na čelu Socijalnih demokrata Igor Lukšič

Pahor izgubio, na čelu Socijalnih demokrata Igor Lukšič

Slovenski Socijalni demokrati (SD) na izbornom su kongresu u Kočevju u subotu za svog novog predsjednika izabrali Igora Lukšiča koji je u drugom… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika