Objavljeno u Nacionalu br. 387, 2003-04-15

Autor: Nacionalova redakcija

PREDIZBORNE BRIGE

Pašalić traži novu PR agenciju

Pašaliću je propala propagandna akcija
Pašaliću je propala propagandna akcija Ivić Pašalić vrlo je nezadovoljan dosadašnjim marketinškim rezultatima kampanje Hrvatskog bloka i odlučio je promijeniti PR agenciju. Premda je na dosadašnje aktivnosti, kampanju i tiskanje jumbo-plakata pod motom “Nova generacija” utrošeno čak 55.000 eura, dosadašnji su rezultati poprilično mizerni.
Pašalića su posebno razljutile opaske kako cijela kampanja sliči na predizborne nastupe njihovih ljutih protivnika iz Hrvatske narodne stranke. Uostalom svi veći gradovi oblijepljeni su plakatima na kojima su nalaze on i njegovi najbliži suradnici, a unatoč tako agresivnoj propagandi ankete HB-u daju između 2 i 3 posto glasova. Stoga je otkazana suradnja dosadašnjoj agenciji za odnose s javnošću i traži se nova.

Vezane vijesti

Ja sam pozvao Pašalića na skupštinu

Ja sam pozvao Pašalića na skupštinu

Član Izvršnog odbora ogranka HDZ-a Remete Vid Težak priznao je danas da je on pozvao Ivića Pašalića na izbornu skupštinu tog ogranka, te ocijenio… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika