Objavljeno u Nacionalu br. 387, 2003-04-15
Pašaliću je propala propagandna akcija
Ivić Pašalić vrlo je nezadovoljan dosadašnjim marketinškim rezultatima kampanje Hrvatskog bloka i odlučio je promijeniti PR agenciju. Premda je na dosadašnje aktivnosti, kampanju i tiskanje jumbo-plakata pod motom “Nova generacija” utrošeno čak 55.000 eura, dosadašnji su rezultati poprilično mizerni.
Pašalića su posebno razljutile opaske kako cijela kampanja sliči na predizborne nastupe njihovih ljutih protivnika iz Hrvatske narodne stranke. Uostalom svi veći gradovi oblijepljeni su plakatima na kojima su nalaze on i njegovi najbliži suradnici, a unatoč tako agresivnoj propagandi ankete HB-u daju između 2 i 3 posto glasova. Stoga je otkazana suradnja dosadašnjoj agenciji za odnose s javnošću i traži se nova.
Vezane vijesti
Ja sam pozvao Pašalića na skupštinu
Član Izvršnog odbora ogranka HDZ-a Remete Vid Težak priznao je danas da je on pozvao Ivića Pašalića na izbornu skupštinu tog ogranka, te ocijenio… Više
- Trebali su potjerati Pašalića
- Pašalić 'šokirao' HDZ-ov skup
- Pašalić: Istina je da sam uputio zahtjev za saborskom mirovinom
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu