Objavljeno u Nacionalu br. 364, 2002-11-06

Autor: Nacionalova redakcija

Industrija oglašavanja u Hrvatskoj

2,8 milijardi kuna do kraja godine

...

Tržište oglašavanja u Hrvatskoj ove bi godine moglo iznositi 2,8 milijarde kuna, što je 20-postotno povećanje od lanjskih 2,3 milijarde kuna. Najzastupljenije oglašivačke kategorije su kao i prošle godine telekomunikacije, automobilska industrija i banke, a pojavile su se i nove kategorije poput mirovinskih i investicijskih fondova. Da se suprotno svjetskim trendovima i ove godine uzlazni trend nastavlja, potvrđuje 1,68 milijardi kuna uloženih u oglašavanje za prvih devet mjeseci ove godine, što je prema riječima Boruta Zemljiča iz istraživačke agencije Mediane Fides, bruto porast od 39 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje. Udio je televizije u ukupnoj medijskoj realizaciji u prvih devet mjeseci ove godine iznosio 1,2 milijarde kuna, a tiska 418 milijuna kuna. Da je kompletna industrija oglašavanja u porastu slaže se i Darja Kupinić Guščić iz Media Neta, kao i Damir Brčić iz agencije Publicis koji očekuje rast između 10 i 30 posto. I dok u McCann Ericksonu zbog svjetske recesije očekuju maksimalan 10-postotoni rast hrvatskog medijskog tržišta, Ivica Vidović, predsjednik Hrvatskog oglasnog zbora, smatra da svjetski trendovi ni u 2003. neće imati većeg utjecaja. Stanje na tržištu oglašavanja u 2003. ovisit će najviše o liberalizaciji fiksne telefonije, pojavi novog GSM providera, privatizaciji 3. programa HTV-a, sudbini Nove TV kao i o pojavi novih medija.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika