Objavljeno u Nacionalu br. 373, 2003-01-08
U tromjesečju u kojem je Hrvatska zabilježila 6,5-postotni gospodarski rast, u kojem su građani, sudeći prema prometu u trgovini na malo, trošili petnaestak posto više nego lani, novine su se međutim prodavale slabije, što je znatno utjecalo na devetomjesečne poslovne rezultate.
Poslovni prihodi Večernjeg lista (prodaja novina i oglasa) u devet mjeseci prošle godine iznosili su 240 milijuna kuna, a u istom razdoblju godinu prije – 296 milijuna kuna. Razlog za takav pad ne može biti samo izostanak nagradnih igara u novinama, koje su obustavljene u ljeto 2001. godine, kratko obnovljene u ljeto ove godine, ali se zbog visokih troškova od njih odustalo. Naime, Večernji list bilježi pad poslovnih prihoda uspoređujući samo treća tromjesečja dviju godina – 2002. imao je 83 milijuna kuna, a godinu prije 90 milijuna kuna. Također, devetomjesečni profit bio je tek 47 tisuća kuna, a godinu prije gotovo 5,5 milijuna kuna.
Podaci o poslovanju Jutarnjeg lista i Slobodne Dalmacije uobičajeno nedostaju. Novi list, za razliku od Večernjeg, bilježi rast poslovnih prihoda u devet mjeseci i to za značajnih desetak posto, sa 94 milijuna u devet mjeseci 2001. na 103 milijuna kuna u lanjskoj godini.
Večernji je upravo pokrenuo dugo pripremane promjene u tisku (kolor), najavljuju se i druge grafičke promjene, uz neizbježnu nagradnu igru, s kojom je ponovo startao i glavni konkurent Jutarnji. Rezultati tih akcija vidjet će se za nekoliko mjeseci.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu