Objavljeno u Nacionalu br. 373, 2003-01-08

Autor: Nacionalova redakcija

TISKANI MEDIJI

Prodaja dnevnih novina u 2002.

...

U tromjesečju u kojem je Hrvatska zabilježila 6,5-postotni gospodarski rast, u kojem su građani, sudeći prema prometu u trgovini na malo, trošili petnaestak posto više nego lani, novine su se međutim prodavale slabije, što je znatno utjecalo na devetomjesečne poslovne rezultate.

Poslovni prihodi Večernjeg lista (prodaja novina i oglasa) u devet mjeseci prošle godine iznosili su 240 milijuna kuna, a u istom razdoblju godinu prije – 296 milijuna kuna. Razlog za takav pad ne može biti samo izostanak nagradnih igara u novinama, koje su obustavljene u ljeto 2001. godine, kratko obnovljene u ljeto ove godine, ali se zbog visokih troškova od njih odustalo. Naime, Večernji list bilježi pad poslovnih prihoda uspoređujući samo treća tromjesečja dviju godina – 2002. imao je 83 milijuna kuna, a godinu prije 90 milijuna kuna. Također, devetomjesečni profit bio je tek 47 tisuća kuna, a godinu prije gotovo 5,5 milijuna kuna.

Podaci o poslovanju Jutarnjeg lista i Slobodne Dalmacije uobičajeno nedostaju. Novi list, za razliku od Večernjeg, bilježi rast poslovnih prihoda u devet mjeseci i to za značajnih desetak posto, sa 94 milijuna u devet mjeseci 2001. na 103 milijuna kuna u lanjskoj godini.

Večernji je upravo pokrenuo dugo pripremane promjene u tisku (kolor), najavljuju se i druge grafičke promjene, uz neizbježnu nagradnu igru, s kojom je ponovo startao i glavni konkurent Jutarnji. Rezultati tih akcija vidjet će se za nekoliko mjeseci.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika