Objavljeno u Nacionalu br. 382, 2003-03-12

Autor: Nacionalova redakcija

BERLIN

Podravka u turističkoj kampanji s HTZ-om

Na Međunarodnoj burzi turizma (ITB), najvećem i najznačajnijem sajmu turističke industrije u svijetu, koja se održavala u Berlinu 7. do 11. ožujka predstavila se i PodravkaNa Međunarodnoj burzi turizma (ITB), najvećem i najznačajnijem sajmu turističke industrije u svijetu, koja se održavala u Berlinu 7. do 11. ožujka predstavila se i PodravkaNa Međunarodnoj burzi turizma (ITB), najvećem i najznačajnijem sajmu turističke industrije u svijetu, koja se održavala u Berlinu 7. do 11. ožujka, u promociju hrvatske gastronomske ponude kao važnog segmenta turističke ponude uopće, uključila se i najveća hrvatska prehrambena industrija Podravka, omogućivši tako prisutnima doživljaj kuhinja hrvatskih regija kroz najpoznatije hrvatske prehrambene brandove. Ovo je prvi od šest zajedničkih nastupa Hrvatske turističke zajednice i Podravke na međunarodnim turističkim sajmovima koji će se održavati ove godine u Češkoj, Sloveniji, Poljskoj, Slovačkoj i Mađarskoj. To su ujedno zemlje u kojima Podravka ima svoje tvrtke i na kojima su već sada prisutni Podravkini proizvodi. Kako ističu u Podravci, osnovna namjera ovakvog promotivnog nastupa je povećanje prodaje Podravkinih proizvoda u inozemstvu, koja primjerice u Njemačkoj raste po prosječnoj godišnjoj stopi od 10 posto.

Vezane vijesti

Podravka organizira e-learning konferenciju

Podravka organizira e-learning konferenciju

"Znanje u fokusu" naziv je prve hrvatske konferencije o mogućnostima primjene e-learninga, isključivo u korporacijskom okružju koju organizira… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika