Objavljeno u Nacionalu br. 397, 2003-06-24

Autor: Nacionalova redakcija

Turizam

Otvara se drugo predstavništvo Last minute centra

...

Matija ČedeMatija ČedePremda se mnogi upiru spriječiti ulazak slovenskog kapitala i tvrtki u hrvatski turizam, taj je proces nezadrživ. Poduzetni i spretni Slovenci na sve strane dijele lekcije kako uspješno poslovati: posljednjih dana kupili su opatijski hotel Adriatic i zagorske terme u Tuheljskim toplicama, a ljubljanski poduzetnik Matjaž Čede, vlasnik Last minute centra u Zagrebu, bilježi iznimne poslovne rezultate. Njegova tvrtka specijalizirana za prodaju putovanja i turističkih angažmana u posljednji trenutak po iznimno niskim cijenama, posluje u Hrvatskoj preko svih očekivanja. Za nešto više od tri mjeseca rada preko Last minute centar u Zagrebu u svijet je na odmor otputovalo više 2,5 tisuće ljudi. Stoga je Čede odlučio ovih dana u Zagrebu otvoriti i drugo predstavništvo, ovaj puta u golemom zdanju King Crossa na Jankomiru. Tajna uspjeha Last minute centra vrlo je jednostavna: svakodnevno nudi, po cijenama koje su 30 do 60 posto niže nego u katalozima europskih turoperatora, putovanja i odmor u više od dvije stotine odredišta širom svijeta s gotovo pet stotina tisuća smještajnih angažmana. Cijeli je sustav Last minute centra povezan on-line vezom s pedesetak najvećih europskih turoperatora.

Vezane vijesti

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.

Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika