Objavljeno u Nacionalu br. 397, 2003-06-24
Matija ČedePremda se mnogi upiru spriječiti ulazak slovenskog kapitala i tvrtki u hrvatski turizam, taj je proces nezadrživ. Poduzetni i spretni Slovenci na sve strane dijele lekcije kako uspješno poslovati: posljednjih dana kupili su opatijski hotel Adriatic i zagorske terme u Tuheljskim toplicama, a ljubljanski poduzetnik Matjaž Čede, vlasnik Last minute centra u Zagrebu, bilježi iznimne poslovne rezultate. Njegova tvrtka specijalizirana za prodaju putovanja i turističkih angažmana u posljednji trenutak po iznimno niskim cijenama, posluje u Hrvatskoj preko svih očekivanja. Za nešto više od tri mjeseca rada preko Last minute centar u Zagrebu u svijet je na odmor otputovalo više 2,5 tisuće ljudi. Stoga je Čede odlučio ovih dana u Zagrebu otvoriti i drugo predstavništvo, ovaj puta u golemom zdanju King Crossa na Jankomiru. Tajna uspjeha Last minute centra vrlo je jednostavna: svakodnevno nudi, po cijenama koje su 30 do 60 posto niže nego u katalozima europskih turoperatora, putovanja i odmor u više od dvije stotine odredišta širom svijeta s gotovo pet stotina tisuća smještajnih angažmana. Cijeli je sustav Last minute centra povezan on-line vezom s pedesetak najvećih europskih turoperatora.
Vezane vijesti
14% više novozaposlenih u turizmu u odnosu na 2011.
Prema podatcima Hrvatskog zavoda za zapošljavanje od siječnja do svibnja ove godine broj novozaposlenih u turističkim djelatnostima činio je udio od… Više
- U Hrvatsku na more, u Tajland po seks
- Izraelski turisti produžit će turističku sezonu
- Ostojić i Misezhnikov o investicijama i razmjeni znanja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu