Objavljeno u Nacionalu br. 398, 2003-07-02

Autor: Nacionalova redakcija

MEDIJI

Otišla glavna urednica US Weeklyja

Bonnie Fuller, glavna urednica tjednika US Weekly, poznata po sposobnosti da privuče i zadrži pozornost čitatelja, podnijela je ostavku i svoje će sposobnosti dokazivati na mjestu direktorice uredništva u kompaniji American Media. Riječ je o kompaniji koja izdaje poznate tabloide kao što je National Enquirer, a nedavno je preuzela skupinu magazina o zdravlju i fitnesu.

“US Weekly preoteo nam je milijune čitatelja, otkad je prije 16 mjeseci Fuller preuzela njegovo uređivanje”, izjavio je izvršni direktor i suvlasnik American Medije David J. Pecker komentirajući pad prodaje izdanja National Enquirer, Star i Globe na kioscima. Budući da se na kioscima prodaje 70 posto izdanja kompanije, tamo su željeli angažirati nekoga tko dobro poznaje kupce, te je zbog toga izabrana Bonnie Fuller.

Četrdesetšestogodišnja Fuller bila je urednica Glamoura, Cosmopolitana, Marie Claire i YM, a na novom radnom mjestu bit će među ostalim zadužena približiti širokom krugu čitatelja časopise poput Man’s Fitness i Natural Health, koje je American Media kupila za 350 milijuna dolara.

Fuller će prelaskom na novo radno mjesto osigurati paket dionica kompanije vrijedan više od 1 milijun dolara, te bonuse za natprosječne rezultate prodaje na kioscima.

Za vrijeme svog šefovanja u US Weeklyju Fuller je uspjela ugraditi elemente ženskih časopisa u znameniti format tog magazina, te je inzistirajući na svakom detalju uspjela nekada posrnulom časopisu povećati prodaju na kioscima sa 325.000 na 505.000 primjeraka.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika