Objavljeno u Nacionalu br. 399, 2003-07-08
Na prigodnoj tiskovnoj konferenciji Jamnica je prošlog tjedna predstavila novi dizajn etiketa za svoju prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu, te novodizajniranu ambalažu – nepovratne staklene bočice za ugostiteljstvo od 0,25 i 0,75 litara. Osim toga, točno deset godina nakon što je Agrokor preuzeo Jamnicu pokrenuta je proizvodnja na šestoj liniji za staklenu ambalažu kojom je Jamnica zaokružila ponudu mineralnih voda i povećala proizvodne kapacitete na 220 milijuna litara godišnje. U novu liniju i redizajn ambalaže uloženo je više od dva milijuna eura.
Vezane vijesti
Todorićev saldo: Ledo, Jamnica i PIK u plusu, Belje i Tisak u minusu
Iako još uvijek nisu poznati poslovni rezultati svih tvrtki u koncernu Agrokor, rezultati pet tvrtki koje posluju na Zagrebačkoj burzi daju… Više
- Koncern Agrokor: Jamnica povećala dobit za 35, Zvijezda smanjila za 48,5 posto
- Jamnica u plusu, Ledo smanjio gubitke
- Lider: HT je najvrjedniji hrvatski korporativni brend
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu