Objavljeno u Nacionalu br. 399, 2003-07-08

Autor: Nacionalova redakcija

Jamnica

Ulaganje veće od 2 milijuna eura

...

Na prigodnoj tiskovnoj konferenciji Jamnica je prošlog tjedna predstavila novi dizajn etiketa za svoju prirodnu gaziranu i negaziranu mineralnu vodu, te novodizajniranu ambalažu – nepovratne staklene bočice za ugostiteljstvo od 0,25 i 0,75 litara. Osim toga, točno deset godina nakon što je Agrokor preuzeo Jamnicu pokrenuta je proizvodnja na šestoj liniji za staklenu ambalažu kojom je Jamnica zaokružila ponudu mineralnih voda i povećala proizvodne kapacitete na 220 milijuna litara godišnje. U novu liniju i redizajn ambalaže uloženo je više od dva milijuna eura.

Vezane vijesti

Todorićev saldo: Ledo, Jamnica i PIK u plusu, Belje i Tisak u minusu

Todorićev saldo: Ledo, Jamnica i PIK u plusu, Belje i Tisak u minusu

Iako još uvijek nisu poznati poslovni rezultati svih tvrtki u koncernu Agrokor, rezultati pet tvrtki koje posluju na Zagrebačkoj burzi daju… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika