Objavljeno u Nacionalu br. 399, 2003-07-08
Dinko SvetopetrićOdlukom regionalne uprave GfK Grupe iz Beča Dinko Svetopetrić imenovan je direktorom Consumer Tracking divizije za regiju Centralna i Istočna Europa. Na novu poziciju Svetopetrić dolazi s mjesta direktora GfK – Centra za istraživanje tržišta iz Zagreba.
Novi posao obuhvaća koordinaciju ConsumerScan istraživačkog projekta koji GfK provodi u deset zemalja regije: Rusiji, Ukrajini, Poljskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Srbiji i Crnoj Gori, te Hrvatskoj.
GfK Grupa jedna je od pet vodećih svjetskih kompanija za tržišna istraživanja. Osim centrale u Njemačkoj ima 120 poduzeća lociranih u 50 zemalja svijeta. U 2002. Grupa je dostigla prihode u iznosu 559 milijuna eura, a svoje u četiri poslovne strateške jedinice, Consumer Tracking, Non-Food Tracking, Media i Ad hoc istraživanja, trenutno zapošljava nešto više od pet tisuća zaposlenika.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu