Objavljeno u Nacionalu br. 412, 2003-10-07

Autor: Nacionalova redakcija

Autocommerce

Prvi Lancia salon u Hrvatskoj

...

U četvrtak 2. listopada tvrtka Autocommerce svečanim je domjenkom obilježila otvaranje svog drugog auto centra u Hrvatskoj, ovaj put u SplituU četvrtak 2. listopada tvrtka Autocommerce svečanim je domjenkom obilježila otvaranje svog drugog auto centra u Hrvatskoj, ovaj put u SplituU četvrtak 2. listopada tvrtka Autocommerce svečanim je domjenkom obilježila otvaranje svog drugog auto centra u Hrvatskoj, ovaj put u Splitu. Novi centar proteže se na 9500 četvornih metara, a u njemu se nalazi salon automobila Fiat, Alfa Romeo te–po prvi put u Hrvatskoj–i salon automobila marke Lancia. Novi Fiatov centar u Splitu ima i posebno uređen suvremeni servis koji omogućava brze servisne usluge, glavni servis, limariju i lakirnicu. U 2002. godini Autocommerce je plasirao na hrvatsko tržište više od 8500 vozila grupacije Fiat (Fiat, Lancia i Alfa Romeo), čime je zauzeo drugo mjesto ukupno, a Punto je bio najprodavaniji model.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika