Objavljeno u Nacionalu br. 434, 2004-03-09

Autor: Nacionalova redakcija

Tržište oglašavanja

U 2003. na reklamu najviše potrošio VIPnet

Prema podacima agencije Mediana Fides, hrvatske su tvrtke na oglašavanje 2003. potrošile 18 posto više nego godinu prije.Prema podacima agencije Mediana Fides, hrvatske su tvrtke na oglašavanje 2003. potrošile 18 posto više nego godinu prije.Prema podacima agencije Mediana Fides, hrvatske su tvrtke na oglašavanje 2003. potrošile 18 posto više nego godinu prije. U reklamu najviše je uložio VIPnet – 18,90 milijuna eura, slijedi ga HT Mobile, a Hrvatski telekom nalazi se na devetome mjestu. Najveći porast vrijednosti bruto oglašavanja bilježi televizija, prije svega Nova TV, dok se oglašavanje na Trećem programu HTV-a smanjilo za trećinu. Od dnevnih novina na prvom se mjestu sa 34 posto oglašivačkog kolača nalazi Jutarnji list. Slijede Večernji list sa 28 posto, Slobodna Dalmacija sa 15 posto i Novi list sa 12 posto.

Vezane vijesti

VIPnet jedini ostvario rast u poslovima s državom

VIPnet jedini ostvario rast u poslovima s državom

Državne institucije i javna poduzeća lani su potrošili 128,3 milijuna kuna na nabavu telekom usluga, što je 45 posto manje u odnosu na 2010. HT -… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika