Objavljeno u Nacionalu br. 434, 2004-03-09
Prema podacima agencije Mediana Fides, hrvatske su tvrtke na oglašavanje 2003. potrošile 18 posto više nego godinu prije.Prema podacima agencije Mediana Fides, hrvatske su tvrtke na oglašavanje 2003. potrošile 18 posto više nego godinu prije. U reklamu najviše je uložio VIPnet – 18,90 milijuna eura, slijedi ga HT Mobile, a Hrvatski telekom nalazi se na devetome mjestu. Najveći porast vrijednosti bruto oglašavanja bilježi televizija, prije svega Nova TV, dok se oglašavanje na Trećem programu HTV-a smanjilo za trećinu. Od dnevnih novina na prvom se mjestu sa 34 posto oglašivačkog kolača nalazi Jutarnji list. Slijede Večernji list sa 28 posto, Slobodna Dalmacija sa 15 posto i Novi list sa 12 posto.
Vezane vijesti
VIPnet jedini ostvario rast u poslovima s državom
Državne institucije i javna poduzeća lani su potrošili 128,3 milijuna kuna na nabavu telekom usluga, što je 45 posto manje u odnosu na 2010. HT -… Više
- VIP ostvario veće investicije i prihode kroz širenje poslovanja
- Vipnet predstavio digitalnu televiziju – Vip TV
- Na Vip LTE mreži besplatno surfanje do kraja lipnja
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu