Objavljeno u Nacionalu br. 437, 2004-03-30

Autor: Nacionalova redakcija

Filmska distribucija

Joško Mrndže prelazi u Blitz film

...

Joško Mrndže, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, prelazi na mjesto izvršnog direktora najjačeg hrvatskog filmskog distributera, Blitz film i video distribucije, gdje će biti odgovoran za poslovanje poduzeća u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, SJoško Mrndže, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, prelazi na mjesto izvršnog direktora najjačeg hrvatskog filmskog distributera, Blitz film i video distribucije, gdje će biti odgovoran za poslovanje poduzeća u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, SJoško Mrndže, direktor marketinga Zagrebačke pivovare, prelazi na mjesto izvršnog direktora najjačeg hrvatskog filmskog distributera, Blitz film i video distribucije, gdje će biti odgovoran za poslovanje poduzeća u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Sloveniji. Mrndže je u Pivovari proveo osam godina na mjestima brand managera, rukovoditelja prodajnog područja, direktora prodaje i direktora marketinga, a u tom je vremenu Pivovara svoj udio na tržištu povećala s 29 na 45 posto. Mrndže je završio tečaj korporativnog menadžmenta u Interbrewu, jednoj od najvećih pivarskih kompanija na svijetu. Uz to, član je Nadzornog odbora Zagrebačke pivovare i Hrvatskog oglašivačkog zbora.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika