Objavljeno u Nacionalu br. 439, 2004-04-13
Zapaženost oglašavanja
Najefektnije reklame za Karlovačko i Ožujsko pivo
...
Prema istraživanju agencije Prizma najzapaženije reklame u prošloj godini bile su one za Karlovačko i Ožujsko pivo, koje je zamijetilo 37, odnosno 35 posto ispitanika.Prema istraživanju agencije Prizma najzapaženije reklame u prošloj godini bile su one za Karlovačko i Ožujsko pivo, koje je zamijetilo 37, odnosno 35 posto ispitanika. Reklame za pivo općenito su bile najzapaženije – barem jednu reklamu iz ove kategorije zapazilo je čak 68 posto ispitanih. Slijede bezalkoholna pića, bankarski proizvodi, telekomunikacije i sredstva za čišćenje. Iznad 30 posto zamijećenosti imaju još Jamnica, VIPnet i Privredna banka Zagreb.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu