Objavljeno u Nacionalu br. 439, 2004-04-13

Autor: Nacionalova redakcija

Zapaženost oglašavanja

Najefektnije reklame za Karlovačko i Ožujsko pivo

...

Prema istraživanju agencije Prizma najzapaženije reklame u prošloj godini bile su one za Karlovačko i Ožujsko pivo, koje je zamijetilo 37, odnosno 35 posto ispitanika.Prema istraživanju agencije Prizma najzapaženije reklame u prošloj godini bile su one za Karlovačko i Ožujsko pivo, koje je zamijetilo 37, odnosno 35 posto ispitanika.Prema istraživanju agencije Prizma najzapaženije reklame u prošloj godini bile su one za Karlovačko i Ožujsko pivo, koje je zamijetilo 37, odnosno 35 posto ispitanika. Reklame za pivo općenito su bile najzapaženije – barem jednu reklamu iz ove kategorije zapazilo je čak 68 posto ispitanih. Slijede bezalkoholna pića, bankarski proizvodi, telekomunikacije i sredstva za čišćenje. Iznad 30 posto zamijećenosti imaju još Jamnica, VIPnet i Privredna banka Zagreb.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika