Objavljeno u Nacionalu br. 448, 2004-06-15

Autor: Nacionalova redakcija

MediaNet

Nova TV i HTV 63 puta prekršile zakon o reklamama

...

Istraživanje MediaNeta je pokazalo da je na HTV-u i Novoj TV u travnju emitirano gotovo 17 tisuća reklama u ukupnom trajanju od sto sati, te da je ostvarena ukupna zarada od oko 181,97 milijuna kuna.Istraživanje MediaNeta je pokazalo da je na HTV-u i Novoj TV u travnju emitirano gotovo 17 tisuća reklama u ukupnom trajanju od sto sati, te da je ostvarena ukupna zarada od oko 181,97 milijuna kuna.Istraživanje MediaNeta je pokazalo da je na HTV-u i Novoj TV u travnju emitirano gotovo 17 tisuća reklama u ukupnom trajanju od sto sati, te da je ostvarena ukupna zarada od oko 181,97 milijuna kuna. Od tog iznosa 46 posto otpada na Novu TV, 34,8 posto na prvi, a 18,7 posto na drugi program HTV-a. Hrvatska televizija i Nova TV tijekom travnja prekršile su zakonske odredbe o dužini trajanja reklama u jednom satu najmanje 63 puta. Apsolutni rekorder prema broju reklama u jednom bloku je Nova TV s emitiranih 20 minuta reklama u jednom satu 1. travnja. Inače, zakon komercijalnim televizijama dopušta tijekom jednog sata najviše 11 minuta reklama, a javnoj 9 minuta.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika