Objavljeno u Nacionalu br. 451, 2004-06-06

Autor: Nacionalova redakcija

I ove su godine proglašeni najbolji marketinški projekti poduzeti od strane svih GNS American Express partnera u svijetu.I ove su godine proglašeni najbolji marketinški projekti poduzeti od strane svih GNS American Express partnera u svijetu.I ove su godine proglašeni najbolji marketinški projekti poduzeti od strane svih GNS American Express partnera u svijetu. U oštroj konkurenciji više stotina prijavljenih kampanja iz preko 80 zemalja, PBZ American Express, vodeća kartična kuća u Hrvatskoj je sa svojim projektom “Premiumizacija” osvojila prvu nagradu. Zanimljivo je da je nagrada za najbolja loyalty dostignuća PBZ American Express osvojio već treću godinu zaredom. Pobjednici su birani na temelju kriterija izvanrednih rezultata, inovacije i kreativnosti, a od strane deseteročlanog žirija.

Prestižnu nagradu preuzela je predsjednica Uprave PBZ American Expressa Nina Oberiter – Gluhak, koja je uz Božu Prku, predsjednika Uprave PBZ Grupe nazočila ovogodišnjem GNS Partnership Forumu, godišnjem okupljanju svih franšiznih partnera American Expressa u svijetu.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika