Objavljeno u Nacionalu br. 456, 2004-08-10

Autor: Nacionalova redakcija

AGB Nielsen Media Research

Colussi i Stalli na čelu udružene tvrtke

...

Alberto Colussi i Rolando Stalli bit će na čelu nove tvrtke AGB Nielsen Media Research koja će pružati usluge mjerenja televizijske gledanosti u 30 država svijeta.Alberto Colussi i Rolando Stalli bit će na čelu nove tvrtke AGB Nielsen Media Research koja će pružati usluge mjerenja televizijske gledanosti u 30 država svijeta.Alberto Colussi i Rolando Stalli bit će na čelu nove tvrtke AGB Nielsen Media Research koja će pružati usluge mjerenja televizijske gledanosti u 30 država svijeta. Tvrtka je nastala prošlotjednim spajanjem AGB Grupe i Nielsen Media Research Internationala. Alberto Colussi i Rolando Stalli zajedno imaju 70 posto vlasništva nad AGB Grupom, dok preostalih 30 posto drži kompanija za istraživanje medija Kantar. Kantar će u upravnom odboru novoosnovane tvrtke biti zastupljen preko glavnog direktora Erica Salame, dok će Nielsen Media Research predstavljati Michael P. Connors, predsjednik Nielsenove matične kompanije VNU.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika