Objavljeno u Nacionalu br. 483, 2005-02-15

Autor: Nacionalova redakcija

Ekspanzija agencije koja u Hrvatsku dovodi svjetski jet-set

Preko Intercona lani je u Dubrovnikuplovilo 340 mega jahti

Od 2000. godine turistička agencija Intercon Dubrovnik doživljava snažnu ekspanziju, posebice otkako se orijentirala na elitni turizam, prepoznavajući nove svjetske turističke trendove i Hrvatsku kao sve poželjniju turističku destinaciju. Intercon je postao poznat po svojem doprinosu brzog razvoja elitnog yahting turizma u Dubrovniku, koji je zahvaljujući Srđu Portolanu i njegovim suradnicima, samo u sezoni 2004. posjetilo čak 340 mega jahti. Svjetski poznate osobe, vlasnici luksuznih jahti, povjerile su Portolanu i njegovu Interconu ukupnu organizaciju boravka u Dubrovniku i jadranskom akvatoriju. Tako je Intercon organizirao prijam i boravak “Octopusa” u vlasništvu suvlasnika Microsofta, Paula G. Allena, jahte kraljevske nizozemske obitelji, jahti obitelji princa Saudijske Arabije, princeze od Monaka te Johna Malkovicha, Ellen R. Birkin i mnogih drugih pripadnika svjetskog jet-seta. Upravo zbog velikog doprinosa elitnom yahting turizmu i novom vidu turističkih usluga, Zavod za poslovno istraživanje je Srđa Portolana 2003. proglasio najuspješnijim hrvatskim poduzetnikom i upisao u “Zlatnu knjigu najboljih hrvatskih poduzetnika i menadžera”. Intercon je po svojim poslovnim rezultatima, novostvorenoj vrijednosti, porastu prihoda, zaposlenosti i ukupnom prihodu daleko nadmašio ostale turističke tvrtke. Zahvaljujući odluci o daljnjem razvoju luke Gruž, proširivanju suradnje Intercona s inozemnim partnerima, Portolan i suradnici očekuju da će u Dubrovnik i Jadran, u sezoni koja je pred nama, stići jahte brojnih svjetskih uglednika iz svijeta biznisa, politike, sporta i umjetnosti.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika