Objavljeno u Nacionalu br. 484, 2005-02-22

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

CBA predstavlja vlastite robne marke

Izvučeno 250 dobitnika

Drugi po veličini trgovački lanac u Hrvatskoj CBA, koji ima gotovo 10 posto tržišnog udjela i 548 prodajnih mjesta, nedavno je završio originalnu kampanju promocije svojih robnih marki. Naime, nagradna igra CBA MOJ IZBOR, u kojoj je nagrađeno 250 dobitnika, jedna je od rijetkih u Hrvatskoj u kojoj su zastupljeni proizvodi robnih marki CBA, najvećim dijelom hrvatskih proizvođača. Iz bazena s gotovo 5 milijuna pristiglih kupona dobitnike je u nazočnosti četveročlane komisije izvukao Robert Ferlin, poznatiji kao voditelj Studija 10. Tri glavne nagrade, automobile VW Polo, osvojile su Jelena Topić iz Đakova, Liza Marčinko iz Vinkovaca i Mirjana Plejić iz Marine.

Vezane vijesti

CBA očekuje porast prometa od 12 posto

Trgovačko udruženje CBA, koje okuplja osam trgovačkih lanaca, otvorilo je od početka godine 42 nova prodajna objekta, ukupne površine 9400 četvornih… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika