Objavljeno u Nacionalu br. 487, 2005-03-15

Autor: Nacionalova redakcija

MALOPRODAJA

Cilj Mercatora je 10 posto tržišta u Hrvatskoj

Trgovački lanac Mercator u Hrvatskoj je lani imao prihod od 981 milijun kuna. Uprava tvrtke najavila je ove godine otvorenje trgovačkih centara u Zadru i Rijeci te još devet centara u bliskoj budućnosti, a do 2008. kane ostvariti cilj od 10 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj. Uz postojeća, Mercator razmatra mogućnosti ulaska na tržišta drugih zemalja, uz ostale, Makedonije, Bugarske, Rumunjske i Ukrajine. Direktor Mercatora u Hrvatskoj Stanislav Brodnjak rekao je da je cilj poslovne strategije Mercatora postati vodeći trgovac na tržištima jugoistočne Europe. Napomenuo je da je u Mercatorovim centrima u Hrvatskoj 50 posto proizvoda hrvatskih proizvođača, dok se udio slovenske robe kreće od 15-17 posto.

Vezane vijesti

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Todorić sprema novu ponudu za Mercator

Koncern Agrokor počinje pripremati uvjetnu javnu ponudu dioničarima za kupnju slovenskog trgovačkog lanca Mercator, piše Poslovni dnevnik. Ovo je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika