Objavljeno u Nacionalu br. 487, 2005-03-15
Trgovački lanac Mercator u Hrvatskoj je lani imao prihod od 981 milijun kuna. Uprava tvrtke najavila je ove godine otvorenje trgovačkih centara u Zadru i Rijeci te još devet centara u bliskoj budućnosti, a do 2008. kane ostvariti cilj od 10 posto tržišnog udjela u Hrvatskoj. Uz postojeća, Mercator razmatra mogućnosti ulaska na tržišta drugih zemalja, uz ostale, Makedonije, Bugarske, Rumunjske i Ukrajine. Direktor Mercatora u Hrvatskoj Stanislav Brodnjak rekao je da je cilj poslovne strategije Mercatora postati vodeći trgovac na tržištima jugoistočne Europe. Napomenuo je da je u Mercatorovim centrima u Hrvatskoj 50 posto proizvoda hrvatskih proizvođača, dok se udio slovenske robe kreće od 15-17 posto.
Vezane vijesti
Todorić sprema novu ponudu za Mercator
Koncern Agrokor počinje pripremati uvjetnu javnu ponudu dioničarima za kupnju slovenskog trgovačkog lanca Mercator, piše Poslovni dnevnik. Ovo je… Više
- Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?
- Ponovno istraga o prodaji 30 posto dionica Mercatora 2005.
- Što za Mercator znači 'košarica' Agrokora?
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu