Objavljeno u Nacionalu br. 491, 2005-04-12

Autor: Nacionalova redakcija

Josip Štilinović i Darijo Čerepinko direktori u Brienfingu

Josip Štilinović preuzeo je početkom travnja mjesto Voditelja razvoja novih proizvoda i tržišta u Briefingu, vodećoj agenciji za praćenje i analizu medija. Štilinović je u Briefing došao s mjesta izvršnog direktora oglašivačke agencije Promo media, a istu je funkciju obnašao i u agenciji za odnose s javnošću Millenium promocija. Briefingu se u siječnju pridružio i Darijo Čerepinko, bivši novinar Vijesti dana CCN-a koji je u Briefingu preuzeo poziciju Voditelja odjela za analize medija i konzultanta. Prije Briefinga radio je kao vanjski konzultant za odnose s medijima na više različitih projekata, između ostalog i u predizbornoj kampanji za parlamentarne izbore 2003.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika