Objavljeno u Nacionalu br. 509, 2005-08-15

Autor: Mislav Šimatović

KARIJERA I NOVAC

Za TV reklame 41 milijun eura

Prema istraživanju agencije Media net, ukupna je vrijednost oglašavanja na nacionalnim televizijskim kanalima u lipnju ove godine iznosila 41,4 milijuna eura, od kojih se 31 posto odnosi na Novu TV, a po 30 posto na HRT1 i RTL. Na reklame u tiskanim medijima oglašivači su u lipnju potrošili 13,6 milijuna eura. Najveći dio tržišta, 16 posto, drži Večernji list. Najvažniji oglašivači na televiziji bili su Benckiser, proizvođač Calgona i Woolitea, s 3,4 milijuna eura, Coca-Cola s 2,5 milijuna eura, a slijede T-Mobile i T-Com sa po 2,5 milijuna eura te VIPnet s dva milijuna eura. U tiskanim medijima najviše su oglasa objavili VIPnet i T-com, oba u vrijednosti 2,5 milijuna eura. Na trećem je mjestu T-Mobile s potrošenih 2,4 milijuna eura, a četvrta je Podravka s dva milijuna eura vrijednim oglasima.

Vezane vijesti

HRT protiv RTL-a: 'Medijski rat televizija'

HRT protiv RTL-a: 'Medijski rat televizija'

Hrvatska radiotelevizija (HRT) danas je neprimjerenim, neistinitim i neutemeljenim ocijenila izjave predsjednika Uprave RTL-a Johannesa Zulla da je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika