Objavljeno u Nacionalu br. 522, 2005-11-14

Autor: Mislav Šimatović

TELEKOMUNIKACIJE

Optima nudi besplatno fiksno telefoniranje unutar tvrtke

  Optima telekom, operater fiksne telefonije, predstavio je uslugu Centrex kao novitet na telekomunikacijskom tržištu. Centrex predstavlja virtualnu kućnu centralu kojom korisnik uklanja potrebu za postojećom kućnom centralom. Ključne prednosti ove usluge obuhvaćaju 25 posto niže troškove telefoniranja te besplatnu komunikaciju unutar tvrtke bez obzira na lokaciju.

Vezane vijesti

Ukida se namet teleoperaterima

Ukida se namet teleoperaterima

Od 1. srpnja ukinut će se šest postotni porez teleoperaterima na usluge u mobilnoj telefoniji, predložila je Vlada na današnjoj sjednici. Kako je… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika