Objavljeno u Nacionalu br. 527, 2005-12-19
KARIJERA I NOVAC
Udruženje pivara za umjereno konzumiranje piva
Potpisan kodeks odgovornog marketinga
Predstavnici Grupacije proizvođača piva, slada i hmelja koji djeluju u sklopu Sektora za poljoprivredu, prehrambenu industriju i šumarstvo HGK svojim su potpisom potvrdili prihvaćanje Kodeksa odgovornoga marketinškoga komuniciranja. Udruženje je oblikovalo vlastita pravila ponašanja i propisalo minimum standarda u svim marketinškim komunikacijama. Temeljno pravilo koje Kodeks propisuje govori o usmjeravanju reklamnih poruka pivara isključivo prema punoljetnim osobama uz zagovaranje umjerene konzumacije piva.
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu