Objavljeno u Nacionalu br. 543, 2006-04-10

Autor: Nacionalova redakcija

KARIJERA I NOVAC

'AutoZubak fleet koristi 50 najvećih kompanija'

INTERVJU Dimitrije Trbović, direktor za marku Volkswagen u tvrdki AutoZubak

Tvrtka Autozubak pravnim je osobama ponudila originalan produkt upravljanja voznim parkom - AutoZubak fleet menadžment. Popis klijenata ove usluge poprilično je velik i nju danas koriste gotovo sve veće hrvatske kompanije. O ovom proizvodu razgovarali smo s direktorom marke VW Dimitrijom Trbovićem. NACIONAL: Možete li pobliže objasniti što je AutoZubak fleet menadžment? AutoZubak Fleet managemant originalan je produkt AutoZubaka koji je kreiran na zahtjev pravnih osoba, klijenata kojima je cilj smanjenje i optimiziranje troškova voznog parka. U doslovnom prijevodu znači upravljanje voznim parkom. Danas u sklopu našeg proizvoda imamo 1500 vozila. Ono što ovaj proizvod razlikuje od ostalih je da nudi uslugu koja je bazično zasnovana na fiksnom trošku bez nepoznanica za klijenta u nekom budućem razdoblju. Klijent putem operativnog leasinga uzima automobile i u jedinstvenu ratu leasinga ulaze svi troškovi vezani uz održavanje voznog parka. Na taj način klijent cjelokupnu brigu prepušta nama. Ako automobil ima tvorničko jamstvo od dvije godine, a klijent je odabrao leasing period od četiri godine vozilo u tom slučaju ima dvije godine veće jamstvo od tvorničkog. NACIONAL: Kad ste krenuli s ovim proizvodom? S ovim projektom krenuli smo s Lura Grupom prije tri godine i danas se među naše klijente svrstava više od 50 najvećih kompanija u Hrvatskoj. NACIONAL: Imate li povratne informacije o zadovoljstvu svojih klijenata? Znamo da produkt zadovoljava klijenta i da mu stvara velike uštede u tom segmentu. Naš cilj je da klijent ne osjeti nikakve probleme s voznim parkom koje rješava AutoZubak. Imali smo, primjerice, klijenta koji je imao 50 zaposlenika i dizalice u odjelu održavanja voznog parka. Nakon što je ušao u naš program, unutar tog odjela bila su mu potrebna samo 4 zaposlenika. NACIONAL: Očekujete li nove klijente ove godine? Samo u ovoj godini u naš projekt upravljanja voznim parkom je ušlo 380 novih vozila. Posebno smo ponosni što je naš klijent postao i Grad Zagreb koji je na taj način postigao znatnu uštedu u voznom parku. Naš novi klijent je i Magma. VW pažljivo prati razvoj ovog produkta i vrlo su zadovoljni brojem vozila koje plasiramo kroz produkt. NACIONAL: Kakav je odgovor konkurencije na vaš proizvod? Bilo je primjera da konkurencija predstavi uslugu kakvu smo mi razvili, ali u finaliziranju samog proizvoda uvijek je nedostajalo ono nešto čime bi se projekt mogao nazvati gotovim. NACIONAL: Planirate li sličnu uslugu i za fizičke osobe? Mi kao prirodnu nadgradnju ovog proizvoda razvijamo istu uslugu i za fizičke osobe jer je sasvim sigurno da i oni razmišljaju o troškovima.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika