Objavljeno u Nacionalu br. 546, 2006-05-01

Autor: Nacionalova redakcija

AGROKOROV USPJEH

Jana na Forbesovoj listi flaširanih voda

Američki časopis Forbes uvrstio je Agrokorovu vodu Janu na listu devet najzanimljivijih flaširanih voda na američkom tržištu. Jana Skinny Water, kako se voda zove u Americi, počela se tamo prodavati sredinom 2005. po cijeni od 1,59 do 1,79 dolara. Forbes navodi da je flaširana voda u SAD-u najbrže rastuća kategorija bezalkoholnih pića. Prema podacima newyorške konzultantske tvrtke Beverge Marketing Corporation (BMC), prihodi od prodaje flaširane vode na američkom tržištu u 2004. iznosili su 9,2 milijarde američkih dolara.

Vezane vijesti

Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?

Mercator ostao bez Uprave zbog propale prodaje Agrokoru?

Uprava najvećeg slovenskog trgovačkog lanca Mercatora kasno sinoć podnijela je neopozivu ostavku na svoj položaj. Odlazak čelnih ljudi Mercatora… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika