Objavljeno u Nacionalu br. 554, 2006-06-26

Autor: Nacionalova redakcija

TRANSFERI

Radovan Klaić postao prokurist u Media-ideji

Radovan Klaić, direktor marketinga dnevnog lista 24 sata, postao je prokurist tvrtke Media-ideja, izdavača tih novina. Klaić na novom položaju ima ovlasti zastupanja tvrtke pred fizičkim i pravnim osobama, čime je Styria Media International, vlasnik Media-ideje, odlučila dati veće ovlasti marketingu 24 sata. Radovan Klaić direktor je marketinga i promocije 24 sata od siječnja 2005. Karijeru na području tržišnih komunikacija započeo je u marketinškoj agenciji Premisa, gdje je bio zadužen za organizaciju i provedbu nekih od najvažnijih projekata. Nakon što je diplomirao francuski jezik i književnost te opću lingvistiku na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, Klaić je profesionalno iskustvo počeo stjecati u Hini kao novinar i prevoditelj.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika