Objavljeno u Nacionalu br. 556, 2006-07-10

Autor: Maroje Mihovilović

GAZETA

CNN predstavio Dubrovnik u posebnoj emisiji za biznismene

VODEĆI NOVINAR američkog CNN-a Richard Quest u posjetu Dubrovniku

Dubrovnik je bio lokacija za još jednu spektakularnu kratku televizijsku reportažu, koju je vidio golem broj gledalaca. Za razliku od uobičajenih, bila je namijenjena određenoj užoj skupini ljudi. Reportažu je snimio CNN-ov novinar Richard Quest u sklopu istraživanja o tome kako česti poslovni avionski putnici mogu iskoristiti povlastice što ih pojedine zračne kompanije daju ako redovito putuju njihovim avionima. Quest je na CNN-u vodeći novinar za poslovne teme i vodi specijalizirane emisije “Business International” i “Business Traveller”. Velikih naočala i jake brade, specifičnog stila, impresivno govori jakim engleskim naglaskom i živo gestikulira, simpatično se smijući. Rodio se 1962. u Liverpoolu, diplomirao pravo u Leedsu, položio i pravosudni ispit, ali nije postao odvjetnikom nego se 1985. zaposlio na BBC-ju. Uskoro je primljen u redakciju ekonomskog programa, 1989. je bio dopisnik iz New Yorka gdje je pratio događaje na burzi, a 2001. prešao na CNN, koji se mijenjajući koncepciju mnogo više posvetio poslovnim temama, gdje je postao pravom televizijskom zvijezdom. U poslovnim krugovima vrlo je gledana njegova emisija “Business Traveller”, jer u njoj Quest savjetuje poslovnim ljudima kako da najbolje iskoriste kratke boravke u pojedinim gradovima i prođu što jeftinije. U posljednjoj emisiji na vlastitom je primjeru savjetovao poslovnim putnicima kako da kod kompanija s kojima najčešće putuju dođu do besplatnih avionskih karata te kako da te karte najbolje iskoriste za vlastiti užitak. Svoju besplatnu kartu iskoristio je za let u Dubrovnik i ondje proveo nekoliko dana. U reportažu je poslovnim ljudima predočio lijepe dubrovačke vedute i interijere pazeći da Dubrovnik, za koji je rekao da stvara 11 posto hrvatskog turističkog prihoda, ne prikaže kao mjesto masovnog turizma, nego grad gdje se čovjek može osamiti u kontemplaciji.>email to:Maroje Mihovilovic

Vezane vijesti

Vlahušić zadovoljan turističkim rezultatima

Vlahušić zadovoljan turističkim rezultatima

U prvih pet mjeseci na području grada Dubrovnika ostvareno je 157.214 ili 12 posto više dolazaka i 493.167, to jest 17 posto više noćenja nego u… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika