Objavljeno u Nacionalu br. 558, 2006-07-24
IZVJEŠĆE ANTIMONOPOLNE AGENCIJE
Četiri trgovačka lanca drže 50 posto tržišta
Sa 30 posto udjela na tržištu maloprodaje, Konzum je i dalje vodeći trgovački lanac u Hrvatskoj. Slijede ga Getro, Kaufland, Rewe grupa (Billa i Minaco), Mercator, Plodine i Kerum, čiji se pojedinačni tržišni udjeli kreću u rasponu od oko četiri do 8 posto, najnoviji su podaci Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja. U odnosu na 2004., nastavljen je rast prometa i tržišnih udjela Konzuma, Kauflanda, Mercatora, Plodina, Keruma i Dinove-Dione, dok je primjerice Getro zabilježio značajan pad prometa, ali i tržišnog udjela, iako je i dalje drugi na tržištu. Zaključak je Agencije da je hrvatsko maloprodajno tržište dobro segmentirano s umjerenom koncentracijom gdje četiri najjača igrača drže 50 posto tržišta.
Vezane vijesti
Konzum na internetskim stranicama objavio rječnik
Kako bi u svoje trgovine privukao turiste trgovački lanac Konzum je na svojim internetskim stranicama objavio rječnik pod nazivom Learn Croatian.… Više
- Dioki na sud, Konzum Liniću
- Istraga zbog isplate plaća bonovima
- Konzum uz trgovačke centre otvara benzinske postaje
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu