Objavljeno u Nacionalu br. 592, 2007-03-20

Autor: Stanko Borić

ESKLUZIVNO: START TOP STIPENDIJE 2007.

Veleučilišta i visoke škole u konkurenciji

NACIONAL I PARTNERI Diners Club, HRT, Vipnet, Podravka, Ina i Ingra osigurali su 1,2 milijuna kuna za najbolje studente

NOVI PLAKAT AKCIJENOVI PLAKAT AKCIJEVeć šestu godinu zaredom Nacional organizira akciju Top stipendija za top studente u kojoj najboljim studentima dodjeljuje najveće stipendije u Hrvatskoj. Ova hvalevrijedna akcija omogućuje da Nacionalovi stipendisti dobivaju 4000 kuna mjesečno tijekom trajanja studijske godine. U prvih pet godina Nacional je, zajedno sa svojim partnerima INA-om, Ingrom, Podravkom, Diners Club Adriaticom, Vipnetom i Hrvatskom radiotelevizijom u akciju uložio čak 4,6 milijuna kuna i do sada stipendirao 115 stipendista na 37 fakulteta. “Svoju društveno odgovornu ulogu ovom akcijom ispunjavamo ulaganjem u društvo u kojem mi i naši partneri djelujemo”, kazala je direktorica NCL Media Grupe Iva Biondić. Kao najznačajniji uspjeh akcije Iva Biondić vidi činjenicu da su premijer Sanader i njegova vlada 2006. na inicijativu Nacionala i projekta Top stipendija za top studente ukinuli porez na stipendije. Voditeljica projekta Nina Šmigmator kaže kako akciju podupiru mnoge institucije. “Treba dodati da Top stipendiju podupiru brojne državne institucije među kojima su predsjednik Republike, Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, Hrvatska gospodarska komora i Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva, te da smo na 11. nacionalnom festivalu oglašavanja Festo 2003. dobili nagradu za najbolji projekt”, rekla je Nina Šmigmator.

UKINUT POREZ NA STIPENDIJE Iva Biondić, direktorica NCL Media Grupe, i Nina Šmigmator, voditeljica projekta, ističu kao najveći uspjeh akcije to što je Sanaderova vlada ukinula porez na stipendijeUKINUT POREZ NA STIPENDIJE Iva Biondić, direktorica NCL Media Grupe, i Nina Šmigmator, voditeljica projekta, ističu kao najveći uspjeh akcije to što je Sanaderova vlada ukinula porez na stipendije Zahvaljujući Nacionalovim partnerima stipendijski fond iznosi čak milijun i 200 tisuća kuna koje se dijele na 32 top studenta i studentice. “Osim nacionalne razine, Top stipendija je od prošle godine organizirana i na regionalnoj razini. Tako četiri zadarske tvrtke, Turisthotel, Tankerkomerc, HSTEC i TGC Metalni lijev, stipendiraju dva studenta sa zadarskog sveučilišta. Uključenje ovih zadarskih tvrtki za cilj ima poslati poruku i ostalim manjim i srednjim gospodarskim subjektima u Hrvatskoj da se i oni uključe u ovu hvalevrijednu akciju stipendiranja i ulaganja u mlade ljude čije obrazovanje će jednoga dana i samim tvrtkama donijeti napredak te poboljšanje cjelokupnog hrvatskoga gospodarstva. Ovo je tek prvi korak u razvoju ovog segmenta akcije i vjerujemo da će se ove godine razviti i u drugim regijama”, kazala je Nina Šmigmator. Ona ističe kako je uspjeh akcije sustavno građen tijekom svih godina trajanja. “Ivo Pukanić, redakcija Nacionala i Danijel Koletić koji s agencijom Apriori komunikacije i danas s nama vodi ovu akciju imali su prije šest godina želju i viziju da akcija da doprinos razvoju gospodarsko-akademske suradnje i nagradi što više izvrsnih hrvatskih studenata. Uspjeh akcije sustavno je građen svih ovih godina, što najjasnije ilustrira podatak da je prve godine dodijeljeno osam stipendija a da ove godine, drugu godinu zaredom, dodjeljujemo 32 stipendije”, rekla je Nina Šmigmator. A Bolonjski proces i prilagodba njemu unijeli su novost i u Top stipendiju jer će se od ove godine za najbogatije stipendije u zemlji moći natjecati ne samo redovni i izvanredni studenti hrvatskih sveučilišta, nego i studenti svih veleučilišta i visokih škola u Hrvatskoj.

Ove je godine akcija dobila i novi vizualni izgled koji je osmislila agencija Bruketa & Žinić, inače jedna od najuglednijih domaćih tvrtki za dizajn, koja je zaslužna za izgled i reklamne kampanje mnogih poznatih hrvatskih kompanija. Tako je Nacionalova akcija dobila potpuno novi logo, slogan i plakate. I dosadašnji vizual i marketing ove akcije bio je prepoznat kao uspješan te je nagrađen na 11. nacionalnom festivalu oglašavanja Festo 2003., a novi imidž osvježit će marketinšku stranu cijele inicijative.

To je zasigurno dodatni motiv tvrtkama da se regionalnim stipendiranjem uključe u akciju preko koje, osim što potiču Hrvatsku kao društvo znanja i ulažu u budućost hrvatskoga gospodarstva, dobivaju još jedan oblik vlastite promidžbe. “Neke osnovne smjernice ostale su iste kao i do sada - bitno nam je da akcija komunicira i sa studentima i s akademskom i gospodarskom javnošću. Posebno nam se sviđa promjena logotipa akcije koji u sebi sadržava znak ‘fast forward’ koji simbolizira što ova stipendija omogućuje onima koji je osvoje. Što se tiče ostalih komunikacijskih elemenata, od ove godine imamo dva slogana - ‘1.200.000 razloga za učenje’ koji je poruka i motivacija svim hrvatskim studentima i ‘Najbolje uloženih 1.200.000 kuna’ koji je poruka svim tvrtkama, i onima koji su naši partneri i onima koji će kroz ovu ili slične akcije ulagati u budućnost Hrvatske”, kazala je Iva Biondić. Nina Šmigmator napominje kako važan dio vizualnog identiteta čine i sami studenti. “Svake godine zaštitna lica na promotivnim materijalima akcije uvijek su Top studenti pa se može reći da putem njih komuniciramo sa studentima na svim hrvatskim fakultetima”, rekla je Nina Šmigmator.

GLAVNA UREDNICA Nacionala Sina Karli i predsjednik Uprave NCL Media Grupe Ivo Pukanić sa Zlatanom Jaganjcem, Ninom Šmigmator, Ivom Biondić, Danijelom Koletićem i Dinom Švedekom, ekipom koja vodi Top stipendijuGLAVNA UREDNICA Nacionala Sina Karli i predsjednik Uprave NCL Media Grupe Ivo Pukanić sa Zlatanom Jaganjcem, Ninom Šmigmator, Ivom Biondić, Danijelom Koletićem i Dinom Švedekom, ekipom koja vodi Top stipendiju Sama akcija s godinama je privukla veliku pozornost javnosti i studenata. “Sva izdanja NCL Media Grupe uključena su u praćenje Top stipendije, a osim Nacionala najviše to radi besplatni dvotjednik News. Partner akcije je Hrvatska radiotelevizija koja osim emitiranja spota, uključuje temu o Top stipendiji u pojedine emisije. Prema izvještaju press klipinga svake godine smo oduševljeni količinom medijskog prostora koji Top stipendiji daju brojni nacionalni i lokalni mediji. Što se studenata tiče, svake godine predstavljamo akciju na svim hrvatskim sveučilištima. Tako možemo studentima odgovoriti na brojna pitanja i nedoumice o natječaju. Izvrsnih studenata ima jako mnogo, potrebno ih je informirati o Top stipendiji, ali i ohrabriti da se prijave”, rekla je Nina Šmigmator. Direktorica NCL Media Grupe Iva Biondić sigurna je da će se Top stipendija još godinama razvijati i rasti. “Želimo nastaviti s educiranjem hrvatske javnosti o potrebi ulaganja u obrazovanje te o postojećim nedovoljnim stipendijama.

Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa nedavno je predstavilo inicijativu za osnivanje nacionalne zaklade za stipendiranje učenika i studenata koja će se bazirati na gospodarsko-akademskom partnerstvu, što je model koji je upravo Top stipendija razvila u Hrvatskoj. Vjerojatno ćemo uskoro u regiji vidjeti izvoznu verziju ove akcije i na to smo posebno ponosni. Isto tako se nadamo da ćemo inspirirati i druge tvrtke, medije, agencije ili udruge da pokrenu slične akcije koje služe razvijanju Hrvatske kao društva znanja”, zaključila je Iva Biondić.

Bruketa & Žinić zaslužni za novi izgled

Tonka Lujanac, kreativna direktorica u tvrtki Bruketa & Žinić, sudjelovala je u izradi novih vizuala Top stipendije. Ona kaže kako je kod dizajniranja trebalo spojiti vizualni identitet koji je namijenjen mladima koji će se prijavljivati, a da istodobno bude prihvatljiv i široj publici, kao i fakultetima, sponzorima i ostalima uključenima. “S jedne strane, cijela akcija je vrlo ozbiljna i značajna i riječ je o velikom novcu tako da mora imati određenu ozbiljnost, a s druge strane, mora odražavati i studentsku mladost i razigranost”, kazala je Tonka Lujanac. “Znak ‘fast forward’ smo tako stavili jer simbolizira poticaj i motivaciju da se brže krene naprijed”, rekla je Tonka Lujanac. Ona ističe kako svaki projekt, pa tako i ovaj, ima svoje specifičnosti. “Najteži dio je pomiriti praktične stvari jer ima puno elemenata. Vizual sadržava mnogo različitih elemenata koje treba dobro uklopiti. To je bila jedina teškoća, sve ostalo je bilo zadovoljstvo raditi. I ovaj zadatak je, kao i svaki do sada, imao unaprijed određene postavke.
Tajna je dobrog dizajna napraviti nešto novo unutar zadanih ograničenja. Kod Top stipendije su svi elementi bili točno zadani. Uvijek se mora voditi računa o tome da je poruka jasna onome kome se obraćamo te da je dizajn prilagođen i mediju kroz koji komuniciramo. Namjera je bila pomaknuti cijeli vizualni identitet na novu razinu. Željeli smo da bude suvremenije, a istodobno da zadrži određenu dozu digniteta i profinjenosti”, kazala je Tonka Lujanac.


Pravila za sudjelovanje u natječaju

TOP STIPENDIJA ZA TOP STUDENTE

Na natječaj se mogu prijaviti studenti sa stalnim boravištem u RH i statusom redovitog ili izvanrednog studenta jednog od hrvatskih sveučilišta, veleučilišta i visokih škola.
Kandidati su dužni najkasnije do 1. lipnja 2007. u prijavi priložiti sljedeće:
- Ispunjeni natječajni kupon koji izlazi u svakom broju tjednika Nacional od 21. ožujka do 1. lipnja 2007.
- Prijavnicu koja se nalazi na stranicama www.nacional.hr i www. topstipendija.net ili u referadi matičnog fakulteta
- Prijepis ocjena sa svih godina studija ovjeren u studentskoj referadi
- Biografiju u obliku pisma
- Fotografiju u boji
Sve informacije o sudjelovanju u projektima i natjecanjima, o objavljenim pisanim i drugim radovima, o sportskim uspjesima, o osvojenim nagradama, o hobijima i svim drugim interesima uz odgovarajuće potvrde
Prijave se šalju na adresu:
Tjednik Nacional - Top stipendija za top studente, Vlaška 40, 10 000 Zagreb

Vezane vijesti

Katalinić: Hrvatskoj treba boksačka liga

Katalinić: Hrvatskoj treba boksačka liga

Borna Katalinić deveterostruki je prvak države u amaterskom boksu. Osim što je osvajao međunarodne turnire, bio je treći na Prvenstvu Europske unije… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika