Objavljeno u Nacionalu br. 596, 2007-04-17
U povodu obilježavanja 40. godišnjice postojanja, kozmetička kuća Dr. Hauschka lansirala je retro paket s tri glavna prirodna preparata koji su postali zaštitni znak te kuće. Dr. Hauschka kremu za čišćenje, tonik za lice i dnevnu ružinu kremu, koji su u paketu, osmislila je 1967. kozmetičarka Elisabeth Sigmund, a njihov je sastav do danas ostao nepromijenjen. Posebnost kozmetike Dr. Hauschka je što ne tretira kožu prema dobi osobe i tipu kože, nego po stanjima kože koja se mijenjaju ovisno o godišnjem dobu, a svi preparati imaju BDIH certifikat prirodne kozmetike.
Cijena: 219 kn
Adresa: prodavaonice bio&bio u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku
Vezane vijesti
dm povlači jednu seriju dječje kozmetike alverde Molkemichel
Nakon što je u austrijskim dm prodavaonicama u četiri proizvoda iz serije dječje kozmetike alverde Molkemichel utvrđen povećan broj bakterija… Više
- Foto: Megan Fox u promo-shootingu za Armani
- L'Oréal s jasnim ciljevima održivog razvoja do 2015. godine
- Velike kozmetičke kuće pomažu stradalnicima u Japanu
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu