Objavljeno u Nacionalu br. 624, 2007-10-30
Renomirani talijanski proizvođač espresso kave Lavazza nedavno je u Parizu predstavio šesnaesto izdanje svog kalendara za 2008. Kalendar za 2008. potpisuje mladi škotski fotograf Finlay MacKay, čija je kampanja za Diesel “Work Hard” višestruko nagrađena na festivalu u Cannesu. Pod geslom “Najveličanstvenije espresso iskustvo” krije se šest vrhunskih fotografija smještenih u bajkovite ambijente kraljevskih dvorova, a u središtu pozornosti nalazi se šest kraljica - otmjenih, nezainteresiranih aristokratkinja kojima pažnju može pobuditi jedino šalica mirisnog Lavazzina espressa.
Informacije: www.lavazza.com
Vezane vijesti
Kava smanjuje rizik od smrti
Starije osobe koje piju nekoliko šalica kave na dan manje su u opasnosti od smrti u idućih 14 godina, nego njihovi vršnjaci koji izbjegavaju kavu,… Više
- Kava u trudnoći ili uz dojenje ne utječe na san beba
- Kava stvara bolje radnike
- Kava poboljšava memoriju i sprječava rak
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu