Objavljeno u Nacionalu br. 641, 2008-02-25
RAINER RATHGEBER, direktor T-Mobilea Na svjetskom sajmu telekomunikacija u Barceloni, GSMA Mobile World Congressu, tvrtka RIM, koja je vlasnik branda BlackBerry, uručila je hrvatskom T-Mobileu nagradu za najinovativniju marketinšku kampanju u 2007. Riječ je o kampanji u kojoj je glavni lik turistički poduzetnik Roko, koji u seriji spotova promovira uslugu Ured za van. Kampanju je kreirala marketinška agencija Digitel. RIM posluje s oko 330 operatora u 130 zemalja svijeta.
Vezane vijesti
Simpa se vraća kao nova tarifa
Simpa, brand Hrvatskog telekoma koji mnogi i danas povezuju sa prepaid uslugom, vraća se kao nova tarifa u ponudi prepaid usluga HT-a. Naime, u HT-u… Više
- Uspješan bijeg Telekoma iz SAD-a
- Duopol za 39 milijardi dolara: AT&T kupovinom T-Mobile USA postaje najveći operater
- HT predstavio nove tarife za mobilne korisnike
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu