Objavljeno u Nacionalu br. 651, 2008-05-05

Autor: Ante Mihić

Trend

Fenomenalni novi dizajn Podravkine vode Studena

Nakon devet godina tijekom kojih je izrasla u jedan od omiljenih brandova, prva hrvatska prirodna izvorska voda Studena predstavila je svoj novi vizualni identitet. Inovacija je vidljiva u novom dizajnu boce i ambalaže, baziranom na grafičkom elementu plavih točaka. Plave točke simboliziraju dinamičnost inovativne robne marke kakva je Studena, usklađenu s izazovima suvremenog svijeta u kojem živimo.

Vezane vijesti

Kutjevačkom vinu zlato u Francuskoj

Kutjevačkom vinu zlato u Francuskoj

Vino "de Gotho Aureus Chardonnay 2008" proizvođača Kutjevo d.d. osvojilo je zlatnu medalju na nedavno održanom 17. po redu svjetskom natjecanju vina… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika