Objavljeno u Nacionalu br. 651, 2008-05-05

Autor: Ante Mihić

Trend

Bezalkoholni Rally s još više pjene

U skladu s trendovima na tržištu i željama potrošača, Karlovačka pivovara, članica Heineken grupe, poboljšala je okus Karlovačkog Rally bezalkoholnog piva, primjenom najsuvremenijih tehnologija i kvalitetnih sastojaka. Novo Karlovačko Rally karakterizira vrlo bogata pjena, punoća, umjerena gorčina, sladni miris i okus. Osim poboljšanog okusa, Karlovačko Rally ima i novi, unaprijeđen vizualni identitet. Pivo Rally pakirano je u zelenoj boci, a na etiketi se ističe ime Karlovačko s pozadinom u bojama hrvatske zastave i s elementima šahovnice.

Vezane vijesti

Kutjevačkom vinu zlato u Francuskoj

Kutjevačkom vinu zlato u Francuskoj

Vino "de Gotho Aureus Chardonnay 2008" proizvođača Kutjevo d.d. osvojilo je zlatnu medalju na nedavno održanom 17. po redu svjetskom natjecanju vina… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika