Objavljeno u Nacionalu br. 651, 2008-05-05
U skladu s trendovima na tržištu i željama potrošača, Karlovačka pivovara, članica Heineken grupe, poboljšala je okus Karlovačkog Rally bezalkoholnog piva, primjenom najsuvremenijih tehnologija i kvalitetnih sastojaka. Novo Karlovačko Rally karakterizira vrlo bogata pjena, punoća, umjerena gorčina, sladni miris i okus. Osim poboljšanog okusa, Karlovačko Rally ima i novi, unaprijeđen vizualni identitet. Pivo Rally pakirano je u zelenoj boci, a na etiketi se ističe ime Karlovačko s pozadinom u bojama hrvatske zastave i s elementima šahovnice.
Vezane vijesti
Kutjevačkom vinu zlato u Francuskoj
Vino "de Gotho Aureus Chardonnay 2008" proizvođača Kutjevo d.d. osvojilo je zlatnu medalju na nedavno održanom 17. po redu svjetskom natjecanju vina… Više
- Što sve spremiti da biste i ovoga ljeta zablistali na plaži
- Must have: Traper prsluk popravlja svaku modnu kombinaciju
- Pećnica koja štedi energiju i sama se čisti
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu