Objavljeno u Nacionalu br. 678, 2008-11-10

Autor: Marko Biočina

Karijera i novac

'Sportina će u iduće tri godine postati broj 1 na hrvatskom tržištu'

NOVI IZAZOV Nakon četverogodišnjeg mandataNOVI IZAZOV Nakon četverogodišnjeg mandataNakon što je prije nekoliko mjeseci poslije četverogodišnjeg mandata na čelu Lantea Grupe napustio tu kompaniju, Miki Huljić odnedavno je zaposlen u Sportina Grupi. Riječ je o slovenskoj kompaniji koja je regionalni lider u trgovini tekstilnih proizvoda poznatih svjetskih brandova. To je vrlo važan transfer jer je Huljić vodio značajan razvoj Lantee proteklih godina, a sada će pokušati unaprijediti poslovanje direktnog Lanteina tržišnog konkurenta.

NACIONAL: Kako to da ste s čelne pozicije u Lantei prešli u Sportina Grupu?
- Lantea Grupu sam napustio sredinom lipnja ove godine, i to po okončanju pregovora i potpisivanju ugovora s modnom kućom Dolce & Gabbana, kojim je ugovoreno otvorenje mono brand shopa D&G u Ulici Frane Petrića. Smatrao sam da sam potpisom tog ugovora dovršio jedan veliki projekt Lantea Grupe, te da je, nakon četverogodišnjeg mandata na čelu Lantee, tijekom kojih su napravljene mnoge promjene u kompaniji, u profesionalnom smislu nastupilo vrijeme za promjenu i novo dokazivanje.

NACIONAL: Koji su vas razlozi nagnali da napustite Lanteu, s obzirom na to da je poznato da ste imali vrlo ambiciozne planove u toj kompaniji?
- Vlasnici Sportina Grupe prepoznali su moje dosadašnje rezultate. Ambicije i pogledi, razmišljanja i ideje oko razvoja ove industrije, i to ne samo na tržištu Hrvatske nego na tržištu šire regije, podudarali su nam se. To je glavni razlog što sam danas u Sportina Grupi, gdje ću preuzeti vođenje društva Sportina u Hrvatskoj, ali ću biti prisutan na poslovima i zadaćama širenja u regiji.

NACIONAL: Iako se radi o velikoj kompaniji, široj javnosti Sportina nije baš poznata.
- Sportina Grupa, s portfoliom od 30-ak svjetski poznatih modnih brandova i mrežom od 180 prodavaonica na području Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Bugarske, vodeći je ponuđač i distributer modnih brandova, odjeće i obuće za sve prilike i svih cjenovnih razreda u regiji. Na pet strateških tržišta koja pokrivamo spadamo među 21 najbrže rastuću kompaniju. Istodobno na tim tržištima ostvarujemo gotovo 180 milijuna eura prometa, te upošljavamo više od 1000 zaposlenika. S nizom modnih marki Sportina je već nekoliko godina prisutna i na hrvatskom tržištu, te se ubraja među pet najvećih ponuđača tekstilnih proizvoda i obuće dok je u užem segmentu franšiznih prodavaonica, tzv. mono brand trgovina i odjeće za mlade, na prvome mjestu.

NACIONAL: Koji su vam poslovni ciljevi u sljedećem razdoblju?
- Trenutačno, na godišnjoj razini imamo rast od 35 posto. Prošle godine otvorili smo 26 prodavaonica u Hrvatskoj, a do kraja ove godine otvorit ćemo dva megastore outleta. Već drugu godinu zaredom svrstani smo među pet najbrže rastućih “Gazela” u Hrvatskoj. Plan je Sportine daljnje širenje na hrvatskom tržištu, prije svega otvaranjem novih prodajnih mjesta u sklopu velikih prodajnih centara. Krajem siječnja 2009. u Gundulićevoj ulici u Zagrebu otvorit ćemo ekskluzivni dućan u čijoj ponudi će se naći ponajbolje svjetske dizajnerske marke. Planiramo u iduće tri godine na hrvatskom tržištu biti igrač broj jedan kada je riječ o industriji kojoj pripadamo. No plan nam je i biti jedna od 10-ak najuspješnijih tvrtki u Hrvatskoj i jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Hrvatskoj. Upravo takva ambicija vlasnika Sportine bila je presudna za moju odluku da se pridružim timu Sportina Grupe. U svakom slučaju, za mene osobno, izazova i napretek.

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika