Glavni urednik news portala Nacional Mislav Šimatović s novinarimaProšli tjedan počeo je s radom novi news portal izdavačke kuće NCL Media Grupa, koji ujedinjuje sadržaje svih tiskanih izdanja te kuće: od politike i gospodarstva kojima se prvenstveno bavi tjednik Nacional, preko showbiz i estradnih sadržaja koje obrađuje Extra, sportskih tema koje donose magazini 90 minuta i Super košarka, pa do lifestyle tematike kojom se bave Nacionalova specijalna izdanja Nstyle, Fstyle i Ndesign te mjesečnik Zdrav život. Iako je novi portal zadržao ime Nacional te adresu www.nacional.hr, s obzirom na to da je nasljednik web izdanja tjednika Nacional, radi se o sasvim novom konceptu.
O njemu govori glavni urednik news portala Nacional Mislav Šimatović, donedavni izvršni urednik tjednika Nacional: "Ideja je bila da se stvori sinergija postojećih redakcija, od kojih su većina tjednici te da se unutar tematika kojima se oni bave plasiraju dnevne informacije. To ne znači da se na web portalu prenose sadržaji iz NCL-ovih izdanja, već da portal donosi vijesti iz vanjske i unutarnje politike, svjetskog i hrvatskog gospodarstva, sporta, showbizza i lifestylea. Također, jedna od kategorija zove se stavovi, u kojoj će autori iznositi svoje komentare i pisati blogove. Staru i novu Nacionalovu web stranicu nema smisla uspoređivati, stara je jednostavno postala preskučena za sve što smo željeli obuhvatiti."
Bitno je naglasiti, govori Šimatović, da je novi web portal projekt NCL Media Grupe, u čijem je i vlasništvu, te da su ga osmislili i realizirali zaposlenici tvrtke. Dizajnirala ga je art direktorica svih idanja NCL Media Grupe Sabina Rešić, a projektirali su ga Slaven Bačelić i Goran Jurić - dugogodišnji glavni urednik Nacionalove web stranice. To ima velikih prednosti, kaže, jer se na portalu mogu vrlo brzo i efikasno raditi izmjene i prilagođavati sadržaj te kategorije, dok su ti postupci puno kompliciraniji kada to mora učiniti dislocirana agencija koja je napravila dizajn. Osim toga, Goran Jurić je dvije godine proveo na mjestu glavnog urednika Nacionalova weba, tako da je bio u velikoj prednosti kad je trebalo osmisliti njegovu novu koncepciju. "Sve nam to omogućava da imamo brzu, ažurnu i dinamičnu web stranicu, koju rade autori koji se i inače bave što politikom, što gospodarstvom, što showbizzom i lifestyleom. Imamo platformu koju dalje možemo sadržajno razvijati u svim smjerovima, po potrebi. Planiramo otvarati nove kategorije i videosadržaje, što nam sve omogućuje internet kao medij koji je neograničen. Cilj nam je postati vodeći web portal u Hrvatskoj."
Novi web portal NCL Media Grupe posljednji je projekt Ive Pukanića, koji je vrlo rano shvatio važnost tog medija. Zato je 1998. pokrenuo Nacionalovu web stranicu koja je sad podignuta na nivo koji je on zamislio i na čemu je radio.
"Ovakvi će portali biti sve važniji, kako se bude razvijao internet u Hrvatskoj", govori Šimatović. "Doduše, u Hrvatskoj, prema nekim istraživanjima tek milijun i pol ljudi koristi internet, što je oko četvrtine stanovništva, ali upravo ta činjenica dovoljno govori o tome koliko internet kao medij u Hrvatskoj ima prostora za razvoj i sigurno je da će biti sve važniji i sve utjecajniji." Stup redakcije NCL-ova web portala su, kaže, novinari Petra Horvat, Katarina Zorić i Hrvoje Šimičević, za showbiz i lifestyle zadužena je dugogodišnja novinarka revijalnih izdanja Europapress holdinga Anamarija Kronast, a u planu je i dolazak još novinara s iskustvom rada na poznatim portalima. Uz postojeće resurse u NCL Media Grupi na portalu, uz pomoć urednika i novinara, surađuju i studenti Visoke novinarske škole, koja u sklopu NCL Media Grupe postoji posljednje dvije godine.
"To je za njih vrlo važna stvar, jer imaju mogućnost da teoriju koju uče na Visokoj novinarskoj školi provedu u praksu - koje nedostaje na svim hrvatskim fakultetima. Oni imaju priliku surađivati i na našim tiskanim izdanjima, ali su novine medij ograničen prostorom, dok je web portal ograničen jedino kvalitetom. S njima će raditi urednici i novinari, a u radu na news portalu će, zahvaljujući tehnologiji, moći raditi odasvud. Mogu uvijek vježbati svoj novinarski nerv, jer mogu snimati bilo gdje u bilo koje doba, fotografirati i izvještavati."
Vijesti, shoubiznis, sport
■ Novi news portal izdavačke kuće NCL Media Grupa ujedinjuje sadržaje svih tiskanih izdanja te kuće: od politike i gospodarstva kojima se prvenstveno bavi tjednik Nacional, preko šoubiznisa i estrade koje obrađuje Extra te sporta o kojima pišu magazini 90 minuta i Superkošarka, pa do lifestyle tematike kojom se bave Nacionalova specijalna izdanja Nstyle, Fstyle i Ndesign kao i mjesečnik Zdrav život.