27.01.2009. / 08:38

Autor: Vanja Turak

4 osnovna savjeta za uspješnu karijeru

Ako ste ambiciozni, imate volju za radom i želite na profesionalnom polju postići svoj maksimum, vrijeme je da postanete svoj vlastiti menadžer i uzmete karijeru u vlastite ruke. Ne dozvolite nikome i ničemu da odlučuje umjesto vas

Timski rad važan je u svakoj poslovnoj zajedniciTimski rad važan je u svakoj poslovnoj zajedniciBez obzira kojim se poslom bavite, prva i osnovna pretpostavka za uspjeh je da volite ono što radite. Time postajete motivirani za rad i neće vam teško pasti ni dodatno žrtvovanje ukoliko je potrebno. Iza svake uspješne karijere stoje odricanja, planiranja, trud i rad.

Ako niste u posljednje vrijeme zadovoljni svojim poslovnim postignućima, sada je idealno vrijeme da nešto promijenite. Donosimo vam četiri savjeta koji će vam pomoći da izvučete maksimalno od svog posla i izgradite uspješnu karijeru.

1. Svatko tko ozbiljno shvaća svoj posao i želi iz njega izvući najbolje, trebao bi najmanje jednom u dvije godine napraviti objektivni pregled vlastitog napretka.

Budite strogi prema sebi u tom pogledu i ne dozvolite si opravdanja za stvari koje ste mogli postići, a niste. Razmislite dobro u čemu ste griješili, kako ste postupili u određenim situacijama i što ste propustili i nastojite u sljedeće dvije godine učiti iz svojih pogrešaka i propusta. Pri tomu izbjegavajte usporedbe s drugim kolegama, koncentrirajte se na sebe i ono što se tiče isključivo vas.

2. Neka vam prioritet bude održavanje dobrih međuljudskih odnosa na poslu i nikad ne podcjenjujte svoje kolege jer ne znate kad će vam netko od njih trebati. Potrudite se upoznati ljude s kojima radite. Naravno, nitko ne traži od vas da postanete najbolji prijatelji ali budući da s ljudima na poslu provodite velik dio života, neće vam biti ugodno budete li s većinom u lošimodnosima. Pokažite zanimanje za svoje kolege i ako vam se povjere, držite to za sebe.

3. Shvatite da posao nije zabava niti ste na poslu među prijateljima. Jedno je stvaranje dobrih radnih uvjeta i međuljudskih odnosa, a drugo je atmosfera kakvu poznajete kada se nađete sa svojim društvom.

To su dvije stvari koje treba razlikovati. Na poslu su bitni rad i disciplina. Budite odgovorni, pouzdani, na vrijeme izvršavajte svoje obveze i ne zabušavajte. Za vrijeme pauze ili izvan radnog vremena je dozvoljeno opustiti se sa svojim kolegama ali svejedno naučite postaviti granicu između poslovnog i privatnog odnosa.

4. Izbrišite iz svog vokabulara riječi - neću i ne znam. Neznanje nije opravdanje, danas imamo toliko dostupnih metoda za informiranje i učenje kao nikad prije, stoga radije pregrizite jezik prije nego što nekome kažete da nešto ne znate.

Isto vrijedi za namjerno odbijanje danih zadataka, imajte na umu da, ako vam je šef već dodijelio određeni zadatak, možda time želi provjeriti vaše sposobnosti ili slično stoga takav stav sigurno nije poželjan u stvaranju uspješne karijere. Otklonite strah i prihvatite sve što vam nude, a ako smatrate da nešto stvarno ne možete izvršiti, iz vama određenih razloga, radije recite - ne mogu.

Vezane vijesti

Povraća mi se od toliko posla

Povraća mi se od toliko posla

"Jednostavno više ne mogu savladati sve to što se nagomilalo na mom stolu. Kad sjedim i vidim svo to brdo posla pred mnom, mogao bih povraćati" -… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika