29.01.2009. / 16:08

Autor: Ante Mihić

Frajer za volanom: A6 je ljubimac hrvatske poslovne elite

Naš kolumnist Ante Mihić za vas će svaki tjedan isprobavati najnovije automobile na tržištu, te vas savjetovati kako izabrati vozilo koje vam idealno odgovara

Moja djevojka bi rekla da je Audi A6 koji sam dobio na test izvrsna prilika da budem primjećen i privučem poglede mnogih mladih "sponzoruša". Pa ipak ovaj put ne mogu se složiti s njenom konstatcijom jer Audi A6 je prevelik automobil za moj ukus, ali prije svega ovaj automobil namijenjen je poslovnoj eliti, osobama koje ne pristaju na kompromise kada su automobili u pitanju. Novi ili da bolje kažem redizajnirani Audi A6 je već nekoliko godina najprodavaniji automobil u svojoj premium klasi, a kada kažem koliko napora ulažu Mercedes ili BMW da ostvare primat u toj klasi onda ćete shvatiti o kakvom se automobilu radi.

Najveće promjene su na svjetlima koja su sad dobila svjeteleće LED diode na prednjim i stražnjim farovima, što ovom automobilu daje jednu posebnu dozu šarma i neodoljivosti. Pa iako je prošlo već pet godina od njegovog predstavljena sa malim preinakama Audi i dalje ima zavidan dizajn, ali i sve ono što je potrebno jednom ovakvom automobilu od kojeg se uvijek očekuje najbolje. Kada još na test dobijem model 3.0 TDI Qutro Business osjećam se nedodirljivo i shvatim sve draži ovoga posla. "Moj" Audi ispod poklopca motora imao je impresivnih 240 KS, koji su mi pokazali kako se ova uglađena elegantna limuzina pretvara u sportsku zvijer. Uostalom kada automobil mase nešto manje od 1800 kg do 100 kilomtera na sat ubrzava za 7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 250 km/h u vrlo kratkom vremenu jednostavno morate zavoljeti takvo vozilo. Osim snage Audijev 3.0 dizelski motor radio je uglađeno i bio je izrazito tih što je ipak pomalo nevjerovatno za agregat takve snage i performansi.

Osim motora pohvale zaslužuje i besprijekorni šest stupanjski automatski mjenjač koji se izvrsno nadopunjavao i pratio rad motora te Quattro pogon koji je gotovo savršeno prenosio snagu automobila na sve kotače. Ne trebam ni spominjati vozne karakteristike, odlično držanje ceste, stabilnost pri velikim brzinama, ali i osjećaj udobnosti i sigurnosti tijekom vožnje. Vjerujem da će mnoge zanimati i potrošnja testnog modela, pa za sve one skeptike Audi je imao i više nego prihvatljivu prosječnu potrošnju od 8,5 litara, dok je na otovrenoj cesti naš putni kompjutor pokazivao potrošnju od "samo" 6,8 litara na 100 kilometara. Da bi dojam bio potpun testni model imao je i vrhunsku opremu koja i priliči automobilu ovakvog renomea. Kožna sjedala idu pod normalno sa ovakvim automobilom, ali novost je svakako Multi Media Interface sustav koji je do sada bio dostupan samo u A8 modelima, a koji je ovom automobilu dao dimenziju više. Veliki LCD zaslon, navigacija, bluetooth povezivost, DVD sustav, vrhunski audio sustav, mogućnost spajanja USB-a samo su dio raskošne opreme koja dolazi u paketu s ovom limuzinom.

Završna obrada je odlična, materijali u unutrašnjosti top u pondui po kvaliteti, ali i funkcionalnosti, a središnji kokpit, upravljač, te općenito svi prekidači u Audiju su standradno na najvišem nivou. Znam zanimat će vas cijena? E to bi već za mnoge mogao biti problem ili samo za one kojima je ovaj automobil samo dio mašte.

Za one koji misle ozbiljno Audi A6 koji sam imao na testu košta oko 560 000 kuna. Znam, znam, puno je, ali svi oni koji žele vrhunski automobil odreći će nekih drugih užitaka i kupiti vozilo koje će ispuniti svaku njihovu želju i koje neće razočarati u nijednom segmentu svojih mogućnosti.

Fotogalerija

Vezane vijesti

Oldtajmeri kao investicija

Oldtajmeri kao investicija

Volker Müller klečeći provjerava u kojem je stanju lak, provjerava od čega je spremnik za rezervni kotač. "Plastika umjesto aluminija. No iza je ako… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika