04.02.2009. / 17:41
Štikla za volanom: Honda CRV je komfor bez kompromisa
Brz, kvalitetan, povoljan, štedljiv...ovaj japanski SUV idealan je za grad, ali pruža neopisiv užitak i na otvorenoj cesti. Uživajte!
Testirala sam ga vozeći između Zagreba i Dubrovnika, po kiši i snijegu, a sve što vam mogu reći jest da ne morate brinuti hoće li ovaj SUV zaplesati po cesti, što se pri velikim brzinama, barem iz mojeg iskustva, s njima može dogoditi. Za to je zaslužan ovjes koji spremno upija neravnine kako bi putnici uživali komforu vožnje, bez obzira a podlogu. Zahvaljujući 35 mm nižem težištu i proširenom tragu kotača, prianjanje uz kolnik na razini je limuzinskih automobila. Brža vožnja zavojitom cestom CR-V-u ne predstavlja nikakav problem.
Dakle, sve žene koje bi se htjele voziti u sigurnom automobilu, imati prostora za sebe i svoje prijateljice, nadasve njihove kofere, a da pritom imate automobil koji ne troši puno, Honda CR-V 2.0 Executive je auto za vas. Hondin popularni SUV je vrlo praktičan auto, ali s više dinamike u vožnji i više stila. CR-V nudi bolju udobnost i luksuzniji interijer čime se Honda prilagođava velikoj potražnji korisnika za kvalitetom na tržištu kompaktnih SUV automobila. Od konkurencije se izdvaja sportskim stilom, no nedostaje mu elegancije i ponešto robusnosti. Iako na prvi pogled dizajn djeluje malo nespretno, prednji kraj s izbočenim branikom i tupim završetkom poklopca motora, između kojih se ugurala maska motora, djeluje vrlo agresivno što joj daje osebujan izgled. Interijer me oduševio jer u Hondi vam neće podvaliti jeftine materijale. Ovdje je sve vrlo kvalitetno izrađeno. Čisti Sex i grad! Ulazak u CR-V je olakšan većim vratima koja se šire otvaraju, a pragovi su niže postavljeni. Nova pozicija mjenjača na središnjoj konzoli približena je upravljaču, ali je time oslobođen i prostor na podu.
Ovako motoriziran CR-V stotku dohvati za 10, 2 sekunde te postiže 190 km/h što je meni bilo dovoljno da se malo utrkujem po autocesti. Potrošnja se u normalnim uvjetima u gradu kreće između 10,5 i 11 litara, a na otvorenoj cesti 7,6 - 8,2 litre. Cijena mu je oko. 35 000 eura, ovisno što tražite od dodatne opreme, a u potpunosti odgovara onome što nudi. Sljedeći tjedan predstavit ću vam novi Peugeot 4007 s kojim sam imala malu nezgodu. Nadam se da ćete iz mojeg iskustva nešto naučiti. (Fotografije Igor Šoban)
Fotogalerija
Vezane vijesti
Oldtajmeri kao investicija
Volker Müller klečeći provjerava u kojem je stanju lak, provjerava od čega je spremnik za rezervni kotač. "Plastika umjesto aluminija. No iza je ako… Više
- Radnicima premije i po 10.000 eura
- Kineski automobili "Made in Bulgaria"
- Na Salonu automobila 140 novih modela
Komentari
Ovaj članak nema komentara.
Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.
Najnovije
-
05.07.2012. / 10:38
Hrvatski gospodarstvenici u pohodu na rusko tržište
-
29.06.2012. / 16:26
Šokantna i provokativna modna predstava
-
29.06.2012. / 16:20
'Nakon pravomoćne presude moći ćemo razgovarati o Čačiću'
-
29.06.2012. / 16:09
Uživajte u sekundu dužem vikendu