04.02.2009. / 17:41

Autor: Jelena Badovinac

Štikla za volanom: Honda CRV je komfor bez kompromisa

Brz, kvalitetan, povoljan, štedljiv...ovaj japanski SUV idealan je za grad, ali pruža neopisiv užitak i na otvorenoj cesti. Uživajte!

Testirala sam ga vozeći između Zagreba i Dubrovnika, po kiši i snijegu, a sve što vam mogu reći jest da ne morate brinuti hoće li ovaj SUV zaplesati po cesti, što se pri velikim brzinama, barem iz mojeg iskustva, s njima može dogoditi. Za to je zaslužan ovjes koji spremno upija neravnine kako bi putnici uživali komforu vožnje, bez obzira a podlogu. Zahvaljujući 35 mm nižem težištu i proširenom tragu kotača, prianjanje uz kolnik na razini je limuzinskih automobila. Brža vožnja zavojitom cestom CR-V-u ne predstavlja nikakav problem.


Dakle, sve žene koje bi se htjele voziti u sigurnom automobilu, imati prostora za sebe i svoje prijateljice, nadasve njihove kofere, a da pritom imate automobil koji ne troši puno, Honda CR-V 2.0 Executive je auto za vas. Hondin popularni SUV je vrlo praktičan auto, ali s više dinamike u vožnji i više stila. CR-V nudi bolju udobnost i luksuzniji interijer čime se Honda prilagođava velikoj potražnji korisnika za kvalitetom na tržištu kompaktnih SUV automobila. Od konkurencije se izdvaja sportskim stilom, no nedostaje mu elegancije i ponešto robusnosti. Iako na prvi pogled dizajn djeluje malo nespretno, prednji kraj s izbočenim branikom i tupim završetkom poklopca motora, između kojih se ugurala maska motora, djeluje vrlo agresivno što joj daje osebujan izgled. Interijer me oduševio jer u Hondi vam neće podvaliti jeftine materijale. Ovdje je sve vrlo kvalitetno izrađeno. Čisti Sex i grad! Ulazak u CR-V je olakšan većim vratima koja se šire otvaraju, a pragovi su niže postavljeni. Nova pozicija mjenjača na središnjoj konzoli približena je upravljaču, ali je time oslobođen i prostor na podu.

Paket opreme Executive uključuje panoramski stakleni krov koji kreće od vjetrobrana pa sve do pozicije iznad stražnjih sjedala. Također, u serijskoj su opremi, xenon svjetla, dodatno zatamnjena stražnja stakla, dvozonska klima, ABS, BAS i VSA. Središnji dio zadnjih sjedala se preklapa za prijevoz duljih predmeta uz istovremenu prisutnost dva putnika otraga. Za vas majke dodatnu fleksibilnost pruža Double Deck prostor za prtljagu koji je formiran policom postavljenom na visini od 330 mm iznad poda što je dovoljno da se smjeste dječja kolica uobičajenih dimenzija. Niska potrošnja goriva ovog dvolitrenog benzinskog agregata koja rijetko prelazi 11 litara glavna je osobina odličnog benzinca.


Ovako motoriziran CR-V stotku dohvati za 10, 2 sekunde te postiže 190 km/h što je meni bilo dovoljno da se malo utrkujem po autocesti. Potrošnja se u normalnim uvjetima u gradu kreće između 10,5 i 11 litara, a na otvorenoj cesti 7,6 - 8,2 litre. Cijena mu je oko. 35 000 eura, ovisno što tražite od dodatne opreme, a u potpunosti odgovara onome što nudi. Sljedeći tjedan predstavit ću vam novi Peugeot 4007 s kojim sam imala malu nezgodu. Nadam se da ćete iz mojeg iskustva nešto naučiti. (Fotografije Igor Šoban)

Fotogalerija

Vezane vijesti

Oldtajmeri kao investicija

Oldtajmeri kao investicija

Volker Müller klečeći provjerava u kojem je stanju lak, provjerava od čega je spremnik za rezervni kotač. "Plastika umjesto aluminija. No iza je ako… Više

Komentari

Ovaj članak nema komentara.

Nije moguće komentirati članke starije od tri mjeseca.

Najnovije

Izbor urednika